http://www.doctors.co.il/article/684/
כמו"כ יש קורס ראשון שהסתיים זה עתה על נתינת תרופות מסוימות באמבולנסים לבנים. את ההכשרה יעברו כל נהגי הלבן ולאחר מכן יורשו לתת כדורים משכחי כאבים וכדו' כמו ואליום וכו'. הקורס שהיה הוא ראשוני והוא ילמד על המתכונת של הקורסים וההכשרות הבאים.