בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מעונין לעבור קורס חובשים. איך אני עושה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/1/2004 19:36 לינק ישיר 
מעונין לעבור קורס חובשים. איך אני עושה?

איך-איפה אני עושה קורס חובשים?
זה 80 שעות או 88 שעות ועל כמה זמן זה משתרע? ז"א שבוע/שבוע וחצי וכו'?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/1/2004 15:50 לינק ישיר 

אין כמו וויטי!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2004 15:11 לינק ישיר 

תודה לכל המגיבים.
אני ינסה לעשות "סדר" מכל מה שאמרתם.
תודה רבה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/1/2004 00:50 לינק ישיר 

למען הסדר הטוב חברים יקרים !

מי שמעוניין לעשות קורס במד"א ללא שום מחויבות בתשלום מלא עליו לפנות למחלקת הדרכה 03-6191181
ולאחר מכן יש אפשרות לעשות עם הקורס מה שהוא רוצה , לעבוד במד"א (אם הוא יתקבל) לעבוד בחברות אחרות , להתנדב ללא מחויבות , וכ'ו !
------------------------------------------
לגבי התנדבות במד"א:
נרשמים אצל אחראי מתנדבים באזור מגוריך וממתינים לוועדת קבלה , לאחר מכן יש קורס , מתפרס על קצת יותר זמן , (הקורס הוא אותו קורס) והינך מתחייב לתרום שעות התנדבות מינימום 8 כפול 2 בחודש ז"א 2 משמרות כל חודש!
תנאי קבלה : תעודת יושר , גיל 21 , ומעבר וועדה
מחלקת מתנדבים ארצית : 03-6300228/9
-------------------------------------------
לגבי מה שרשמו שם אם אתה נשוי או לא
זה כבר בתוך אירגונים למינהם שהגיעו להחלטות מסוג אלה בגלל שככה החליט הרב , אין לי מושג למה חושב הרב שבחור נשוי יציל חיים יותר טוב מבחור רווק ? אבל את הוויכוח הזה אני אשאיר לך ולהם ! גם ככה אם אני מבין נכון אתה בחור ישיבה גם ככה הראשי ישיבות שלכם לא מרשים לכם להתנדב אז תחליט לאיזה צד אתה הולך !
מבחינת מד"א : כל איש יתקבל בברכה וכל המרבה הרי זה משובח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2004 00:43 לינק ישיר 

כן.
רק שאף אחד לא יגיד את זה כי אז לא יקראו לו לקורס.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/1/2004 23:53 לינק ישיר 

ואם הוא לא מעוניין להתנדב במד"א אלא רק לעשות קורס נהגי אמבולס/חובשים מלווים ע"מ ללוות טיולים? האם גם אז מפנים אותו אל מפקדי השכונות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2004 23:45 לינק ישיר 

אני התכוונתי בדיוק למה שאת התכוונת.
אם מישהו שלא יודע לשים פלסטר מעוניין להתנדב במד"א , עליו למלאות טופס "מועמד להתנדבות" והטופס הזה ממשיך הלאה וכו'

נגמרו הימים בו היו מתקשרים ורושמים את הרוצה באיזה מחברת ואחרי זה מתקשרים וכו'

היום הכל ע"י טפסים מסודרים שעוברים למפקדי שכונות והם עושים מיון ראשוני ומהמתאימים פותחים קורס.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/1/2004 23:33 לינק ישיר 

למען החיים, אתה מתכוון למי שרוצה להיות כונן. בסדר גמור. אני התכוונתי למי שפשוט רוצה לעבור קורס חובשים ולהתנדב במד"א לאו דווקא במסגרת "הצלה".



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2004 23:26 לינק ישיר 

יפה

טעות בידך.
כל אחד שרוצה להתנדב במד"א ולא משנה אם הוא עשה קורס או שלא עשה עליו למלאות טופס "מועמד להתנדבות" הטופס מועבר לאחראי השכונה בה הוא מתגורר והוא מזמן אותו לרעיון ואז... אם הוא כבר עשה קורס 88 ועומד בקטגוריה של כונן הוא מחליט אם לצרפו לכוננים ואם הוא לא עשה שום דבר אזי הוא מקבל הזמנה לקורס.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/1/2004 23:16 לינק ישיר 

תתקשר למד"א למס' 6523133 ותבקש שיעבירו אותך למח' הדרכה. שם יענו לך אליה או אסף ותשאל אותם מתי מתקיים קורס חובשים הבא. למשרד מתנדבים פונים לרישום רק אחרי שכבר עשית קורס ואתה מעוניין להתנדב, ואז אתה ממלא טופס בקשה להתנדבות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2004 22:52 לינק ישיר 

טוב אני יסביר לך.

קורס בסיסי הוא 88 שעות.
אורך הקורס בדרך כלל בין 3 חודשים ל5 אלא אם הקורס הוא מזורז ועושים קורס כמעט כל יום.

עמ"נ לעבור את הקורס עליך לגשת למשרד המתנדבים במד"א ולמלאות טופס רישום ואז... לחכות.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/1/2004 21:35 לינק ישיר 

למען החיים: אני ממליץ שתקרא עוד הפעם את שאלותי ואחרי כן תגיב.
לא אני לא בן 21, והחתונה לא באופק (אני לא גרוש+2 ואפילו לא נשוי = רווק באורגינל)
ודרך אגב עם כל הכבוד לחרדת הקודש שאתם מדייקים בן 21 חתונה וכו' תן לי לנחש שרוובא דרובא שגולשים פה ומתנדבים - הם אינם בקריטרוינם הנ"ל. אבל זו לא הבמה, זה לא האשכול, וזה לא הנושא ששלתי עליו. רק שוב תרשה לי להמליץ לך לקרוא את ההודעה שלי שוב, ולהגיב עניינית.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2004 20:34 לינק ישיר 

אם כן מזל טוב מקרב הלב.....
אבל הוא עוד לא בן 21.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/1/2004 20:15 לינק ישיר 

אבל , למען החיים , אולי הבחור הלז כבר התחתן בשעה טובה ??



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/1/2004 19:53 לינק ישיר 

קודם כל כבר שאלת בעבר שאלה זו והנה התשובה שקיבלת
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=569642

בקיצור תיגש לתחנת מד"א ברח' המ"ג תבקש את חדר מתנדבים שם תבקש טופס שאתה מעונין להתנדב, טופס זה יעבור למפקדי השכונות שיקראו לך לראיון והם יחליטו על המשך דרכך במד"א.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מעונין לעבור קורס חובשים. איך אני עושה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext