בית פורומים הצלה ומדא ישראל

רק ברמת בית שמש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/1/2004 21:12 לינק ישיר 
רק ברמת בית שמש

בתוך 24 שעות ביצע אמבולנס 81 שמופעל ברמת בית

שמש.ע"י חברי הצלה שבע מקרים ובתוכם שני לידות

בתוך האמבולנס.ישר כוח לכול המילדים ובמיוחד

לעומד בראשם בנצי נובק.

מזל טוב!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/1/2004 11:26 לינק ישיר 

נכון בכיר מאוד!!!

יישר כח על דבריך,

חכיתי שמישהו יעלה את הנושא לפניי,
צריך להבין שהחברה של בית שמש עובדים ללא גבול, ומעבר ליכולות, ועושים מה שרק אפשר וצריך לטובת הכלל והפרט,

והנה רק לאחרונה ראיתם שהתבצעו 2 לידות והחייאה מוצלחת בעזרת הלייפ פק של עקיבה,

יישר כח לכונני בית שמש.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > רק ברמת בית שמש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext