בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הגיע הזמן שלבית שמש יהיה גל נפרד במירס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/1/2004 01:45 לינק ישיר 
הגיע הזמן שלבית שמש יהיה גל נפרד במירס

ה פשוט משגע את השכל לשמוע כל היום את הקריאות שלהם זה כמעט חצי מהמקרים בירושלים.

למה אין להם גל נפרד?


כל הכבוד להם כוננים תותחים ומהירים אבל זה לא אמור להלחיץת אותנו ולהיות מוכנים כל הזמן ולהקשיב אולי מדובר ברחוב לידי



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/1/2004 11:35 לינק ישיר 

אתה צודק!!!

יש לזכור שהרבה שמות רחובות של ירושלים דומים לשמות של רחובות בבית שמש, והדבר פשוט משגע,

וכבר קרה כמה פעמים שהייתה קריאה בירושלים והוציאו כוננים בבית שמש, ולהיפך,

אז אולי הגיע הזמן להוסיף עוד תדר לחברה של בית שמש בנפרד, וכשהם בירושלים שיצטרפו לתדר של ירושלים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/1/2004 15:29 לינק ישיר 

זה בדרך...

גם בביפרים יהיו צריבות נפרדות כך שלא כולם יקבלו את הכל.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-9/1/2004 14:38 לינק ישיר 

באמת הגיע הזמן!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הגיע הזמן שלבית שמש יהיה גל נפרד במירס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext