בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"הצלה ביתר" בת"ד בכיש נס הרים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/1/2004 23:27 לינק ישיר 
"הצלה ביתר" בת"ד בכיש נס הרים

הערב בשעה 8:30 התקבל במוקד מד"א י"ם קריאה על ת"ד בכביש נס הרים לכיוון בית שמש תוך דקות הגיעו למקום מתנדבי "הצלה ביתר" והגישו עזרה ל: 2 פצועים במקום מתאונה חזיתית בכלי הרכב הנפגעים היו: פצוע במצב קל ופצועה במצב קל עד בינוני כוחות החילוץ עמלו כ:20 דקות לחלץ את הפצועה מהרכב


"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/1/2004 23:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/1/2004 23:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/1/2004 23:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

החובש של צור הדסה : יהודה קלמן הגדול



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/1/2004 23:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/1/2004 23:31 לינק ישיר 

שמעתי במירס הקבוצתי את עזרא גוטליב עולה עם דיווח ע"י כונן מהמקום על פצועה קל ועל פצועה מעורפלת הכרה עם פגיעת ראש לכודה.

אתם גדולים שם בביתר!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "הצלה ביתר" בת"ד בכיש נס הרים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext