בעקבות סיום תפקידו של המנהל היוצא מר יוני יגודובסקי נכנס אמש לתפקידו מנהל מדא חדש באיזור ירושלים. המנהל החדש הינו מר רונן בשארי אשר נכנס לתפקידו כבר אתמול אחה"צ והודיע לעובדים ולמתנדבים על דבר תחילת מינויו כמנהל. בשארי מקווה כי יוכל לעבוד בשיתוף פעולה פורה והדוק עם כל העובדים והמתנדבים על מנת לשרת ביתר שאת את תושבי האזור. מכאן שלוחות ברכות חמות למנהל החדש , יצלח ה' דרכו ויצליח בכל מעשי ידיו ושיצעיד את מדא ירושלים קדימה בהתפתחויות ובהישגים חדשים גדולים ומרשימים. ברכות מקרב הלב!! מקוים לשיתוף פעולה פורה ומלא.
ועכשיו הבוס החדש של האזור הכי חשוב בארץ יכול להתחיל לעבוד רונן ב ה צ ל ח ה !!!
ר' בועז אלינסון חבר וועד העובדים אזור י-ם עם זר בידיו ובמילים אחרונות לבוס לידו יושב משמאל ר' חגי שמואלי ולימינו ר' אלעזר גלבשטין יו"ר ארגון הנוער מד"א (יושב ליד יוני)
הקראת הטקסט ע"י המנכ"ל האהוב של מגן דוד אדום מר אבי זוהר נ"י
הגשת התעודה
דוקי בשיחת פרידה ליוני
בטקס פרידה מיוני שהיה בתחנה השתתפו בכירי מד"א מי-ם והמרכז וכן ראשי הצלה י-ם שנתנו ליוני תעודת הוקרה על השנים של שיתוף הפעולה המיוחד בין המתנדבים.
היידד רונן!!!!!!! כל הכבוד, יישר כוחו!!!!!!!!! אנו מאחלים לו בהצלחה בתפקידו החדש, ומקווים שנעבוד בשיתוף פעולה פורה, עלה והצלח!!!!!!!!