בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ווי אזוי ווערט מען פטור פון ווינדויס מעס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/1/2004 03:41 לינק ישיר 
ווי אזוי ווערט מען פטור פון ווינדויס מעס

ווי אזוי ווערט מען פטור פון די ווידאוס מעסעדזשעס?

עס איז שוין געווען אמאל א אשכול וועגן דעם
איך קען דאס נישט טרעפן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/7/2004 01:36 לינק ישיר 

דער ASDFG איז שוין לאנג נישט דא אויף היידפארק, אבער ער האט געטון א מצוה, און אונז האב מיר נאך אלץ הנאה פון די פירות, דער איד האט מיר שטארק געהאלפען היינט.

אלו דברים שאדם אוכל פירותיהם בעולם הזה והקרן קיימת לעולם הבא.
וגמילות חסדים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/7/2004 01:28 לינק ישיר 

ווי אזוי ווערט מען פטור פון סתם פאפ אפס?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/1/2004 08:13 לינק ישיר 

שוין דא האב איך שוין באקומען דעם לינק אלעס קלאפט א מחיה

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=593129



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/1/2004 08:06 לינק ישיר 

יישר כח
אבער איך בין א גרינער
קענט איר מיר פליז געבן סעפ ביי סטעפ אינארמיישאן
ווי אזוי מען קומט אן צו דעם
דאנקע שיין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/1/2004 07:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

----



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/1/2004 07:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

---



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/1/2004 06:57 לינק ישיר 

וואס מיינסטו? די windows messanger service message?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ווי אזוי ווערט מען פטור פון ווינדויס מעס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext