חזק ביותר!!
זה מזכיר אמרה צבאית "החייאה עושים רק אם הראש מנותק במרחק של חצי מטר מהגוף" אז מה עושים אם זה רק 40 ס"מ???? "מוזיזים את הראש עוד קצת אחורה" צה"ל! לך תבין!!! תוקן על ידי - hyasolin - 27/01/2004 17:48:40