בית פורומים הצלה ומדא ישראל

יום עמוס מאד בי-ם,נהגים מתנדבים נקראו

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/1/2004 17:44 לינק ישיר 
יום עמוס מאד בי-ם,נהגים מתנדבים נקראו

יום עמוס מאד בירושלים בעיקר היה העומד בשעות הבוקר, ונקראו נהגים מתנדבים לבוא לגבות את השגרה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2004 22:53 לינק ישיר 

עד עכשיו 99 מקרי חירום לכוננים ולהצלה י-ם

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 27/01/2004 22:56:42



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2004 20:25 לינק ישיר 

למעלה מ-8 החייאות היו היום בירושלים. בינהם של שני תינוקות מפסגת זאב.
וזה חוץ מת.ד. קשות על הבוקר ועוד מקרי שיגרה.
עד עכשיו נפתחו בויזה למעלה מ - 250 ארועים והכוננים הוזעקו ליותר מ - 80 קריאות.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > יום עמוס מאד בי-ם,נהגים מתנדבים נקראו
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext