אני לא חושבת שם יהיו כאן תמונות, זה מה שישנה לעולם, הרי לאתר הזה נכנסים כמעט ורק אנשי מד"א, והצלה, כאלו שחוו את הפיגוע הזה ועוד רבים מהזווית הכי קרובה שיש.
אני חושבת שיותר חכם זה לעשות לינק לסרטון של משרד החוץ, ולשלוח אותו לכל רשימות התפוצה שלכם...ובעיקר לאנשים מחו"ל (זה מה שאני עשיתי בכל אופן).
|
|