בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תאונה קשה מאד בצומת נחשון כוחות בדרכם!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2004 20:45 לינק ישיר 
תאונה קשה מאד בצומת נחשון כוחות בדרכם!!!

אוטובוסים עולים באש במקום.

דיווח מהשטח על שלושה פצועים קשה.

הצלה בית שמש יצא למקום וכן כוננים נוספים מהאיזור.

כאמור במקום כעשרה נפגעים מתוכם שלושה במצב קשה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2004 21:17 לינק ישיר 

מדובר בקו 434 לרחובות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2004 21:10 לינק ישיר 

סה"כ כ30 נפגעים אחד מהם קשה וזה לפי דיווח מוקד ארצי מד"א

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 31/01/2004 21:11:52



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2004 21:10 לינק ישיר 

כ-30 פצועים, אחד קשה, בתאונה בין שני אוטובוסים בצומת נחשון

כ-30 בני אדם נפצעו הערב, אחד באורח קשה והשאר קל, בתאונת דרכים בה היו מעורבים שני אוטובוסים בצומת נחשון.


15 אמבולנסים הגיעו למקום ומטפלים בפצועים. הצומת נחסם לתנועה.


(אפרת וייס)

נהג האוטובוס הפרטי מחוסר הכרה מנסים לחלצו מהאוטובוס.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2004 21:06 לינק ישיר 

התאונה בין אוטובוס פרטי לאוטובוס של אגד, לא ברור לי איזה קו עדיין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2004 21:05 לינק ישיר 

איזה קו מדובר?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2004 20:59 לינק ישיר 

אשה בהריון במצב קשה
נהג האוטובוס במצב קשה מאד

ופצועים נוספים

יענקי קלמן ומשה טיטלבוים ושאר כונני בית שמש במקום מגישים עזרה לנפגעים.

נטני"ם יצאו מירושלים עם אייל זהבי ופאראמדיקים נוספים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תאונה קשה מאד בצומת נחשון כוחות בדרכם!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext