בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חצי דקה לאחר הביפר כבר הנט"ן היה ערוך

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2004 21:26 לינק ישיר 
חצי דקה לאחר הביפר כבר הנט"ן היה ערוך

לפני מספר רגעים הגיע ביפר ובו הודעה על תאונה קשה בכביש 443 ליד גבעת זאב מחנה עופר.

אלי פכטר כונן הצלה וחירום יצא למקום ותוך חצי דקה דיווח לאייל זאבי הפראמדיק עם הנט"ן על פצועה בינוני עם פגיעת ראש.

הנט"ן בדרכו למקום ידע למה הוא מגיע והכין את עצמו לטיפול המתאים.

שוב, כמה טובים הכוננים ושוב כמה טוב המירס!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/2/2004 00:31 לינק ישיר 

אכן, מתגורר באלעד אולם נמצא רוב היום בירושלים.
הוא היה באותה העת בגבעת זאב ויצא במהירות למקום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2004 23:54 לינק ישיר 

אלי פכטר לא תושב אלעד?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חצי דקה לאחר הביפר כבר הנט"ן היה ערוך
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext