אני חובש מזה כ - 3 שנים . קורס החובשים שעברתי הינו קורס צבאי ארוך וקשה של כ-4 חודשים אני גר בירושלים ולומד בישיבה שם ומאז שהשתחררתי אני מתנדב מדי פעם במד"א בעיר העתיקה . השאלה היא אם אני יכול להצטרף לגדוד הכוננים עקב היותי זמין רוב שעות היום באיזור ירושלים ובדרך כלל גם נייד (אני בתהליך להוצאת רשיון לאופנוע) ??
נשלח ב-3/2/2004 01:29
אגב לגבי הצטרפות להצלה ירושלים תוכל לפנות למשרד ברחוב ברוכים בעיר או אל המנהלים המסורים.
כמו כן לגבי הצטרפות ליחידת האופנועים לאחר מכן תצטרך לפנות למפקד היחידה הגדול ראובן פול .
נשלח ב-3/2/2004 01:29
תודה אחי.
נשלח ב-3/2/2004 01:28
לא אוכל לומר לך את הפרטים מכיוון שאינני יודע אותם.
אני אמין שצריך רקע מסוים בעניין הזה של פינוי הגופות, וכמובן רקע רפואי אבל חבל שאלעה אותך בפרטים שאינם נכונים או מדוייקים.
תתקשר לעזריאל הוא מותק של בחור והוא בוודאי ישמח לעזור לך.
נשלח ב-3/2/2004 01:22
ראשית תודה על התשובות.
שנית האם תוכל להרחיב על הדרישות שמוטלות על המעוניין להצטרף לשורות מז"ח.
נשלח ב-3/2/2004 01:19
אם אינך חבר בהצלה ירושלים לא תוכל לקבל אופנוע הצלה וחירום, אם כי נשמח לראותך חבר בין שורותינו.
באם הינך נהג אמבולנס ואתה מעוניין להצטרף למז"ח תוכל ליצור קשר עם אחראי ומפקד מז"ח עזריאל וייס שבוודאי ישמח לקבל אותך לשורות הארגון באם תעמוד בדרישות.
נשלח ב-3/2/2004 01:17
1. מה הקריטריונים לקבלת אופנוע הצלה וחירום של 'הצלה'?
2. מה הקריטריונים לקבלת אמבולנס מז"ח ממד"א?
3. ואל מי עלי לפנות בקשר לכל דבר.
אני מתנדב פעיל במד"א (לא ב'הצלה') בנוסף אני כונן.
נ.ב. אני חרדי.
תודה מראש לכולם.
נשלח ב-2/2/2004 16:00
איתיאל תפנה ליוסי בן שחר הוא אדם מיוחד ובטח יעזור לך.
בהצלחה.
נשלח ב-2/2/2004 00:51
תפנה בבקשה למפקד האזור של העיר העתיקה מר יוסי בן שחר שהוא כידוע גם מפקד מטעם מד"א וגם מטעם "הצלה" והוא ידריך אותך.