משלחת "הצלה" בסיום קורס נהגים בבאר יעקב
מצורף קובץמשלחת "הצלה" בראשות יו"ר הארגון ר' דוד גרינוולד הוזמנה לסיום קורס נהגים מתנדבים בבאר יעקב. וזאת במסגרת פתיחת סניפי "הצלה ירושלים" בבאר יעקב, רמלה, לוד וכפר חב"ד.
את הקורס סיימו מתנדבים מכל האיזורים האלו.
דוקי שיבח בדבריו את המתנדבים שבאים לתת מרצונם וממרצם והבטיח לסייע בכל מה שאפשר.
אלי ביר מ"מ כוננים ארצי אמר כי הוא רואה בקורסים אלו ובנוספים את התרחבות גדוד הכוננים באזורים שכ"כ זקוקים להם וכל זה כמודל לחיקוי של "הצלה" שהם נחשבים כסיירת של מד"א.
מימין מדריך הקורס צביקה פיינמן ומשמאלו אלי גולדשטיין אחראי מתנדבים בלוד.

|
|