בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תזכורת לכונני הצלה/חרום לשלוח דוח חודשי!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/2/2004 16:12 לינק ישיר 
תזכורת לכונני הצלה/חרום לשלוח דוח חודשי!

תזכורת לכונני הצלה וחירום להגיש דוחו"ת פעולה חודשיים למפקדי השכונות, או בתיבה בתחנת מדא .
ניתן לשלוח בפקס 026520015 לרשום עבור משרד כוננים.

"בואו ונתחיל את השנה החדשה ברגל ימין
מוסרים: פליקס לוטן,ומשה בא גד, מ"מ אחראי כוננים י-ם.


נשלח בביפרים.

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 02/02/2004 16:16:52



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/2/2004 22:54 לינק ישיר 

איפה יש לינק לדף "דו"ח אירועים לכונן הצלה וחירום?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תזכורת לכונני הצלה/חרום לשלוח דוח חודשי!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext