תזכורת לכונני הצלה/חרום לשלוח דוח חודשי!
תזכורת לכונני הצלה וחירום להגיש דוחו"ת פעולה חודשיים למפקדי השכונות, או בתיבה בתחנת מדא .
ניתן לשלוח בפקס 026520015 לרשום עבור משרד כוננים.
"בואו ונתחיל את השנה החדשה ברגל ימין
מוסרים: פליקס לוטן,ומשה בא גד, מ"מ אחראי כוננים י-ם.
נשלח בביפרים.
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 02/02/2004 16:16:52
|
|