בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אני מחפש טופס 'דו"ח כוננים'.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/2/2004 16:07 לינק ישיר 
אני מחפש טופס 'דו"ח כוננים'.

אשמח אם מאן דהו יידע אותי היכן ניתן להוריד מהרשת טופס 'דו"ח כוננים'.

או כל דרך אחרת שאפשר להשיג את הטופס. (בתחנה, אפשרות נוספת בבקשה.)


תודה מראש.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/2/2004 21:49 לינק ישיר 

אין אין אין כמו חברי הפורום הזה!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/2/2004 14:22 לינק ישיר 

חברים יקרים תודה לכולכם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/2/2004 10:00 לינק ישיר 

גם בתקליטור הרענון לחובש שמופץ עכשיו למתנדבים יש את הטופס להדפסה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2004 23:48 לינק ישיר 

במשרד כוננים,ואם תשאיר מס'פקס יישלח אליך כשירות מסור לכונן שלא מדווח....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2004 23:48 לינק ישיר 

בעצם.... נזכרתי.
באתר מד"א ירושלים יש בסידור עבודה בקטגוריית כוננים את הטופס דיווח ואפשר להדפיס את זה.
http://www.101.up.co.il/


תוקן על ידי - למען_החיים - 03/02/2004 23:48:10



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-3/2/2004 23:46 לינק ישיר 

במשרד כונני י-ם.ואם תשאיר מס, פקס יישלח אליך,כשירות מועיל לכונן מסור שלא מדווח....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/2/2004 23:43 לינק ישיר 

אין לי בעייה להעלות את זה אבל לא תוכל להוריד כי זה פחות מ - 100 KB אבל אוכל לשלוח לך את זה לאיימל.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-3/2/2004 16:23 לינק ישיר 

אולי דרך מפקד הצוות שלך, בשכונה בה אתה כונן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אני מחפש טופס 'דו"ח כוננים'.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext