אלטע נייעס - מרדף אחרי שרון 36 שנגנב
אני כותב לכם את ההודעה הזאת לא מכלי ראשון אבל שמעתי את זה ממתנדב הצלה שישב במוקד ועקב אחרי כל הסיפור הקצר והדרמטי הזה
יום חמישי האחרון בנתניה 1:00 בלילה הנהג ג.א. (חובש בכיר וחניך קורס פאראמדיקים) עולה על יצועו אחרי יום עמוס של עבודה, למטה חונה לו האמבולנס שרון 36 שהוא לקח ככונן, כמובן נעול המנהול הגה וכיוון את הצופר ומה שצריך, בקושי נעצמות עפפיו ולפתע נשמעות צפירות הוא קופץ וראה שזה מהאמבולנס שלו , בקושי הוא מספיק לשפשף את עיניו והנה נדלק המנוע ואיתו ביחד כל הסירנות והרולרים והאמבולנס בורח בחריקת בלמים, הנהג מיד מתקשר למוקד ומודיע להם "תביאו לי את הקצמ"ש גנבו לי את האמבולנס", במוקד התחילו לעקוב אחרי האמבולנס בGPS תוך כדי שהודיעו למשטרה, ניידות רבות ניהלו אחרי האמבולנס מרדף בחוצות העיר בהכוונת המוקד ע"י הGPS, בשלב מסוים שמו לב הגנבים שיש אחריהם מרדף וכנראה הם חשבו שיודעים איפה הם ע"י המכשיר קשר, אז הם זרקו את הקשר הנייד מבעד לחלון, המרדף נמשך עד שפיים שם הגנבים עלו על כביש חולי ונטשו את הרכב, לרכב נגרמו מספר נזקים (אמבולנס חדש לא חבל), וכרגע הוא חונה אצל המשטרה. וכמובן כל המי ומי הגיעו למקום בקיצר היה מעניין.
 |
|
|