בית פורומים הצלה ומדא ישראל

פאראמדיק - איזו מין חיה זו?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/2/2004 03:58 לינק ישיר 
פאראמדיק - איזו מין חיה זו?

מה הבעיה להיות פאראמדיק.
(מאמר זה הופיע באתר מד"א 101 ושופץ עקב בעיות קשות בתכניו ובהגשה, בתקוה שלא קלקלתי.)

זהו שיח בין שתי אנשים שמכירים עכשיו בפעם הראשונה בחייהם את הפארמדיק.

''משה. על מה אתה חושב כל כך הרבה זמן שם?''


''יעקב. ?? יש פה חיה מוזרה שקוראים לה פארמדיק ואני לא בדיוק מצליח להבין למה להכניס כל כך הרבה דברים בחיה אחת... ''

''מה כבר יש שם שיכול להיות כל כך מסובך'' שאל משה...

''תראה'' ענה יעקב'' הוא אמור להיות מסוגל להרים פצוע במעלה דיונת חול, הוא צריך להיות מספיק זריז כדי להתחמק מכדור תועה כשהוא מטפל בפצועים, הוא בעל חסינות גבוהה כדי להכנס לבתים שעובדי הזבל לא היו מוכנים להתקרב אליהם מהגועל, גמישות שתאפשר לו להכנס למכונית מעוכה, לדעת לנחם אם בזמן שהוא עושה החייאה על בנה גם כשהוא יודע שהבן לא ינשום יותר''


"הוא חייב להשאר עירני כל הזמן גם ללא שינה על קפה שחור בלבד וארוחה לא גמורה''


''והכי חשוב - צריך שיהיו לו שש זוגות ידיים''
''ש ש ??? וואוו - זו בעיה'' ענה משה


''עזוב.. זו לא הבעיה - שלוש זוגות עיניים מדאיגות אותי יותר ''


''שלוש זוגות עיניים - ככה מגיע המודל הסטנדרטי ?? '' שאל משה בעיניים פעורות...


"לא" הניד יעקב בראשו "זוג אחד כדי כדי לעקוב אחרי שטף דם תוך כדי שהם שואלים את החולה על האיידס שלו, זוג נוסף בצידי הראש כדי לבדוק את בטיחותו של השותף וזוג שלישי מקדימה כדי להסתכל לקורבן המדמם במבט מרגיע ולהגיד לו - אל תדאג אחי, אתה תצא מזה ..(למרות שהם יודעים שאין סיכוי שבעולם שהוא ייצא מזה)"


"הוא יכול לחשוב ?" שאל המשה.


"אתה יכול להיות בטוח" הנהן אלוהים בראשו "הוא יכול להגיד לך את הסימפטומים של 100 מחלות מתוך שינה, לעשות חישובי תרופות בעיניים עצומות, לבצע אינטובציה, דפיברילציה, מתן תרופות ולהמשיך בהחייאה במקומות שרופאים היו פוחדים להתקרב אליהם...ועדיין, להשאר עם חוש הומור"


"הוא אמור להיות בעל כושר שיכנוע עמוק כדי לגרום לזקנה לפתוח את הדלת, להתעסק עם פושעים ולהחזיק מעמד לאחר שהוא קורא בעיתון ששוב לא הגיע אמבולנס לכתובת - למרות שלא היה שם מספר על הבית, שלט עם שם הרחוב או טלפון לחזור אליו"


"תגיד יש לו בכלל רגשות" שאל משה –

"לא רק רגשות -אלא גם דמעות" ענה יעקב


"דמעות?? בשביל מה הוא צריך גם לבכות ? "" שאל משה


הסתכל יעקב על משה במבט קודר... "הדימעה בשביל רגשות חבויים, בשביל חולים שלא הצליח להחיאות ולמען ההבטחה שהוא יוכל באמת לעשות משהו להצלת חייו של החולה.


"הו יעקב" קרא משה איך קלטת הכל "אתה פשוט גאון"


"לא" ענה יעקב " אני לא פארמדיק...."


הערה קטנה ממני, גם לחובש יש הרבה מעלות מכאן ויש לנו במה להתגאות בנוסף לזה שזה בהתנדבות.

תוקן על ידי - מגןדוד - 05/02/2004 4:00:32



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > פאראמדיק - איזו מין חיה זו?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext