בית פורומים הצלה ומדא ישראל

קצת בדיחות שחורות , הומור לחובשים...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/2/2004 22:02 לינק ישיר 
קצת בדיחות שחורות , הומור לחובשים...


כמה יציאות שראיתי בפורום של נענע שקשורות לגבי החובשים...




ה' נתן והנט"ן לקח.






הצוות של האט"ן מגיע לכתובת:

פותחים לו את הדלת:
הפאראמדיק שואל "מה קרה?"
עונה לא הגברת "מדברים רוסית?"
הפאראמדיק עונה "גברת, אנחנו אט"ן לא נט"ן"









אישה אחת מתקשרת למוקד. . .

עונה לה המוקדן" מה המקרה ומה הכתובת?"
האישה אומרת "חוסר הכרה, טשרניחובסקי"
המוקדן אומר " תאייתי בבקשה"
האישה אומרת"לא משנה, אני אגרור אותו לרחוב הס"









שני שוטרים מגיעים לזירת ת.ד.
צריך למלא דו"ח ולציין איפה כל אחד מהחלקי גופה נמצא.
שוטר אחד אומר השני רושם
יד- כביש
רגל שמאל- כביש
ראש- מדרכה
השוטר שכותב שואל: איך כותבים מדרכה? עם כ' או ח'?
השוטר הראשון בועט בראש: כביש!





למי שיש עוד יכול להוסיף.....







דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/2/2004 19:19 לינק ישיר 

ההבדל בין ניידת נט"ן לניידת שח"ל....
שח"ל ראשי תיבות: ש-בק ח-יים ל-כל.....


תוקן על ידי - למען_החיים - 08/02/2004 2:46:27



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/2/2004 19:30 לינק ישיר 

חזק קרמי!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/2/2004 20:07 לינק ישיר 

איך מוגדר חולה ששבק ? ? ?

חולה ,קשה'....... [פשוט הגוף התקשה.....]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/2/2004 02:53 לינק ישיר 

חוקי מרפי לחובש המתלמד
מאת: יפתח לוי - מנהל פורום שירותי חירום/נענע

מאחר ולאחרונה פנו אלי רבים על מנת שאסביר להם מדוע קרו מקרים מסויימים ומאחר ורבו "הקיטורים" בקרב העובדים והמתנדבים וכל זאת בלי לדעת למה החלטתי שיש צורך דחוף ובהול להעניק את ההסבר האולטימטיבי לכל התקלות שאירעו לכם לאחרונה במהלך עבודתכם \\ התנדבותכם.
אם עד עכשיו לא הבנתם מדוע זה קרה הרי עליכם לדעת - אתם לא אשמים (ראה התייחסותי בעבר לנושא) - זו השיטה אשמה, אלו חוקי הטבע ואין להתנגד להם - ראה חוק מס' 1א

רק הבהרה אחת לפני שנתחיל - רשימה זו אינה מיועדת למנהל הישיר שלי, הוא נמצא מעל לחוק.. בעצם - הוא החוק עצמו !!!!

*** כללי ***

חוק מס' 1 :
"מה שעלול להשתבש - אכן ישתבש"
נוסח אפשרי נוסף של החוק - "אם משהו יכול להשתבש - הוא ישתבש בוודאות"
הרחבה של החוק (1א') - "אם ישנם כמה תרחישים - תמיד יקרה הגרוע מכל"
דוגמא - אם החלטת ללכת לאכול באמצע המשמרת במסעדה מבלי לקבל אישור מהמוקד הרי ברור שבמסעדה יישב מנהל האיזור מלווה במנכ"ל, קח בחשבון כי לפי ההרחבה הרי בדיוק כשמנהל האיזור "יישטוף" אותך תשמע במכשיר הקטן של המנהל את קריאתו הנואשת של תורן המוקד : "איפה אתה ?? למה אתה לא עונה לי ?? יש לי נסיעה ממש פה מול המוקד..."

חוק מס' 2 :
"שום דבר אינו מקרי - המזל תמיד ישחק נגדך"
הרחבה לחוק (2א') - "התרחיש אליו הכי פחות פיללת תמיד יתרחש בפועל"
קח בחשבון כי בשל חוק מס' 1א' הוא גם יתרחש בצורה הגרועה ביותר...
לדוגמא - אם ביקשת לעצמך משמרת שקטה כדי שתוכל לישון כל הלילה וללכת בבוקר עם הבת ללונה פארק הרי ברור הוא שהנסיעות הרבות יגיעו בכל פעם שרק נכנסת למיטה והספקת להוריד את נעליים - חוק 1א
לגבי ההרחבה (2א) - עליך לקחת בחשבון כי הנסיעה האחרונה תמיד תתרחש דקה לפני שהמחליף שלך הגיע והיא תסתיים דקה אחרי שכל הכרטיסים ללונה פארק יאזלו.
אל תחשבו אפילו לשנות כיוון לסופר לנד - ראה חוק מס' שניים....

*** הטיפול הרפואי ***

חוק מס' 3 :
"ככל שרמת הטיפול גבוהה יותר כך סיכויי החולה נמוכים יותר"
ההיפוך לחוק הוא ברור מאליו - "ככל שרמת הטיפול נמוכה יותר כך עולים סיכויי החולה לחזור בריא ושלם למשפחתו"
הרחבה לחוק (3א') - "ככל שתשקיע יותר מאמצים בחולה - סיכוייו להבריא יורדים"
לדוגמא - ברור לכולם מה סיכוייו של פצוע קשה להשאר בחיים כאשר יגיע אליו נהג מתנדב עם ילד בן 15 שרק ייזרקו אותו על המיטה ויטוסו בטיסה נמוכה לבי"ח הקרוב ביותר לעומת אותו פצוע שאתרע מזלו והגיע אליו אותו "פארמדיק מתלהב" (ע"ע מתאים ) שהחליט כי ניתן להציל את חייו על ידי ניתוח חירום לפני שהמסוק מגיע.

חוק מס' 4 :
"הציוד לו תדרש בטיפול בחולה מסויים תמיד יישבר\\ייעלם\\יתקלקל\\ישכח\\ייגמר (מחק את המיותר)
ההרחבה לחוק (4א') - "זה תמיד יקרה ברגע הכי פחות מתאים"
לדוגמא - הרי ברור לכם שהחמצן יאזל בתחילתה של כל החיאה והמוניטור ישבוק חיים ברגע הכי מתאים לתת שוק.
לגבי ההרחבה - שקוף בכלל שכל זה יתרחש כאשר אתם עושים החייאה בעיגול המרכזי במגרש הכדורגל במשחק ישראל - ספרד כאשר המשחק משודר בשידור ישיר לעולם.
אל תחשבו אפילו להתחיל להזמין ציוד נוסף \\ אחר - ראה חוק מס' 3א

*** הדרכה ***

חוק מס' 5 :
"רמת העירנות של החניכים יורדת ככל שרמת החומר הנלמד עולה"
ההרחבה לחוק (5א') - "אם יכולים החניכים להבין משהו לא נכון - הרי הם יבינו אותו בצורה ההפוכה ביותר שניתן"
לדוגמא - אם תנסה ללמד את מאזן החומצה \\ בסיס בקורס הפארמדיק הרי ברור שתדבר לעצמך בלבד...
מדריך יקר (יאגו??) - קח בחשבון כי תמיד מייד לאחר השיעור ייכנס מנכ"ל משרד הבריאות לפתע וישאל את החניך הכי פחות עירני על הנושא בו הוא הכי פחות מתמצא ואל תנסה ללחוש לו את התשובה - ברור לך שהמתנגד הכי גדול שלך עומד מאחוריך (את חוק מס' 2 כבר הזכרנו).

חוק מס' 6 :
"המקרים בהם תתקל עומדים ביחס הפוך לקורס הרענון אותו עברת"
ההרחבה לחוק (6א') - "גם כאשר תתקל במקרה עליו למדת הנוהלים לעבודה במקרה זה ישונו יום קודם"
לדוגמא - אם עברת קורס סעד חיים מתקדם לילדים הרי ברור שבשנתיים הבאות לא תתקל במקרה אחד לרפואה של ילדים מתחת לגיל 18.
קח בחשבון כי בדיוק במקרה הראשון לאחר שנתיים ויותר שיהיה מעורב בו ילד בדיוק יוציאו מהפרוטוקול את השימוש בתרופה עליה למדת בקורס.
אל תתרגש - בלאו הכי גם אם היית משתמש באותה תרופה הרי ברור לך שחוק מס' 3 ייכנס לפעולה והחולה לא יינצל בזכות אותה תרופה...

חוק מס' 7 :
"כאשר תלמד כללים לטיפול - המקרה שיתפרסם ראשון מייד לאחר השיעור יהיה בדיוק היוצא מן הכלל"
הרחבה לחוק (7א') - "הטיפול הכי פחות מקובל הוא זה שיצליח"
לדוגמא - אם לימדת כי אסור להשתמש באמינופלין כי הוא גורם להפרעות קצב הרי ברור הוא שכאשר תחזור הביתה מהקורס יתפרסם בפורום שירותי החירום סיפור של טיפול מוצלח בחולה בעזרת אמינופלין.
לגבי ההרחבה- הטיפול באמינופלין בוצע באמצעות החדרת התרופה לעכוזו של החולה באמצעים אלימים...

*** במוקד ***

חוק מס' 8 :
"ככל ששיחת הטלפון תהיה חשובה יותר כך הקו יהיה משובש יותר"
הרחבה לחוק (8א) - "לא רק שהקו יהיה משובש - הוא גם יתנתק ברגע הכי פחות מתאים"
לדוגמא - בדיוק כאשר המנכ"ל מבקש ממך הסבר כיצד להגיע לבי"ח הקרוב ביותר לא תוכל לשמוע כלום.
ולגבי ההרחבה - הקו יתנתק מייד לאחר שהוא שאל לשמך.

חוק מס' 9 :
"כמות הקריאות עומדת תמיד ביחס ישר לכמות תורני המוקד"
ההרחבה לחוק (9א) - "אירוע רב נפגעים תמיד יתרחש שתי דקות אחרי שקרתה תקלה חמורה"
לדוגמא - ברור שהפיגוע הכי חמור יתרחש בדיוק כאשר במקום שלושה תורני מוקד במשמרת הבוקר נשארת לבד עם משתלם חדש.
לגבי ההרחבה - כל זה יקרה בדיוק כאשר וירוס ישתלט על המחשב לאחר שנכנסת לאינטרנט בניגוד להוראות.
קח בחשבון שהמנכ"ל יתקשר בקו משובש לקבל הוראות גישה לאירוע והקו בדיוק יתנתק כאשר תנסה להסביר לו שאסור להתקרב למקום כי מדובר בארוע עם חומרים מסוכנים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/2/2004 02:56 לינק ישיר 

החוק השלם (נוסח משולב התש"ס) לטכנאי רפואת חרום:

1. סימני עור מספרים הכל.
2. מי שבאמת חולה לא מקלל.
3. אויר נכנס ויוצא, דם מסתובב סביב סביב, כל שינוי במצב זה הוא רע בהכרח.
4. אם הפלת את התינוק... תרים אותו!
5. אם כשדיברת עם החולה או עם המנהל והרגשת טוב שאמרת משהו, זה היה הדבר הרע ביותר שיכולת לומר.
6. כל דימום מפסיק...לבסוף.
7. כל אחד ימות לא משנה מה תעשה.
8. אם הילד לא בוכה תתחיל לפחד.
9. תמיד תפעל לפי הנהלים (אך היה חכם לשכוח אותם לעתים)
10.אם מישהו מת מחומ"ר חומ"ס, התחשמלות או שאר סכנות בזירת הטיפול, כדאי שיהיה זה החולה ולא אתה.
11.תמיד יהיו בעיות.
12. טפשות לא ניתן לרפא.
13. אם זה רטוב, דביק ולא שלך...אל תיגע בזה!
14. לכל מקרה חירום שלושה שלבים: פאניקה, חרדה וחרטה.
15. חומרת הפציעה היא ביחס ישר לקושי בנגישות ולמשקלו של החולה.
16. אף פעם אל תאמין שהניידת, ארגז התרופות ותיק האמבו מזוודים למרות הצהרות הצוות שהחלפת במשמרת.
17. אם אין לך את זה אל תתיאש, תתרגל, תאלתר, תתגבר (ואז תקרא לאמבולנס נוסף).
18.אין דבר כזה מקרה רע, יש מקרה שלא הלך לפי התכנון שלך.
19. אם אין שיכורים בתאונה אחרי חצות, תמשיך לחפש, מישהו ככל הנראה חסר.
20. זה שאתה פאראנואיד לא אומר שהמנהל לא באמת ממתין לך מעבר לפינה.
21. אם אתה בספק, בצע החייאה.


ושני חוקים נוספים, הראשון לתורני המוקד:
הניחו תמיד שמי שנמצא בשטח הוא אידיוט עד אשר מעשיהם מוכיחים את הנחתכם.
השני לאנשי השטח:
הניחו תמיד שמי שיושב במוקד הוא אידיוט עד אשר מעשיו מוכיחים את הנחתכם.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/2/2004 07:54 לינק ישיר 

הוזעקתי בדחיפות לטפל בנפגע כוויות
דרגה 7 !!!

כן, לא טעיתם! דרגה שבע.....

ש-טויות
ב-מיץ
ע-עגבניות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/2/2004 11:17 לינק ישיר 

ולא לשכוח את הכלל הידוע "רק רופא קובע מוות!"

דהיינו: באת לזירת האירוע, אתה רואה בן-אדם שוכב על הכביש, והראש במרחק 5 מטר מהגוף - תתחיל לבצע החיאה.

לצורך זה רצוי לדעת לרוץ כדי שתוכל לעבור במהירות מעיסויי הלב להנשמות...



_______________________
יהיה יותר טוב בעזרת השם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/2/2004 12:04 לינק ישיר 

איך מוגד ,רופא אליל' ( אחד שעוסק ברפוי בעזרת לחשים קמיעות וכיו"ב)???





ג'יני קולוג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/2/2004 12:02 לינק ישיר 

קרדיולוג בכיר הזמין בדחיפות נט"ן עם טכנאי מחשבים......

הסיבה: תקף אותו הוירוס החדש MY DOOM Lev



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/2/2004 12:28 לינק ישיר 

שני מתנדבי זק"א נפגשים, מספר מנדעל למוישה: שמעת שמז"ח מת?
שמעתי, עונה מוישה.
אז מי עורך את ההלוויה. צוות זק"א ירושלים או 770 ?
אני חושב שצוות 410 - אומר מוישה. כי זו גופה ברקבון מתקדם.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/2/2004 21:14 לינק ישיר 

חבר שלי מנתח בכיר בבית חולים מפורסם שם לכל שבת בצ'ולנט גפילטע קישקע מאפנדציט......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2004 07:59 לינק ישיר 

שמעתי איך נוסעים מתנדבי זק"א שצריכים לסוע "נסיעה דחופה" ברכבם הפרטי...

מוציאים את השפכטל מהחלון וצועקים "צריכים לגרד"...(בב"ב "מדארף קראצען..")



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > קצת בדיחות שחורות , הומור לחובשים...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext