משמרת חמישי לילה האחרונה...
לאחר התאונה המחרידה שהיתה בכביש בגין, בסביבות השעה 05:00 לערך חבר אחד הפארמדיקים של ירושלים (השם שמור במערכת) הוריד את אישתו מאמבולנס ישובי מסוים בבי"ח שערי צדק, ולאחר כמחצית השעה הודיע לצוות שליוה אותו באותו לילה כי מגיע לו מזל טוב אשתו ילדה בת.
וכמובן לאחר רבע שעה הנ"ל חזר לשגרה...
דברים שרק פארמדיק מסוגל לעשות....
|
|