בית פורומים הצלה ומדא ישראל

התחשמלות ונפילה מגובה בנתניה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/2/2004 23:13 לינק ישיר 
התחשמלות ונפילה מגובה בנתניה

ערש"ק פר' בשלח שירה
המקום נתניה קרית צאנז רח' המלכים, בין הגרויסע זאל (מקום החתונה) לביה"ח לניאדו,
מאות רבות של אברכים על טפם נוהרים לכיוון הגרויסע זאל להתפלל עם כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א,
על קו האופק בין שמים וארץ מרחף לו להנאתו גלשן רוח וברקע שמש אדומה שוקעת ברצועת החוף
לפתע זעקה מקפיאת דם קורעת את השלווה,

לעיני האברכים המהלכים ברחוב נגלה מראה מעורר חלחלה,
הגלשן שאך קודם ריחף בשלווה נסחף עם הרוח ששינתה את כיוונה
ומתקרב במהירות לעבר חוטי החשמל שמספקים חשמל במתח גבוה לכל קרית צאנז, שכונת עין התכלת, וביה"ח לניאדו,
הגלשן מנסה בכל כוחו להתחמק אך ללא הועיל…

פיצוץ עז מרעיד את כל האזור ופטריית אש ענקית מתרוממת אל על, הגלשן התנגש בחוטי החשמל והפך באחת למוליך חשמלי חי …
עלטה השתררה מיד על כל האזור תוך כדי שהגנרטור גיבוי של הבית חולים מתעורר בקול רעם מחריש אוזנים ועשן שחור כבד שמתנשא אל על,
מאות המתפללים החלו לרוץ החוצה מהזאל וזעקות "הצלה הצלה" נשמעו למרחקים
אחד האברכים חובש מד"א שבדיוק עמד בחוץ וראה הכל הגיע ראשון למקום,
הפצוע (עולה חדש שזה עתה עלה מארה"ב דובר אנגלית בלבד וללא קרובי משפחה בנתניה) ישב על כסא המצנח בחול, בהכרה ומדבר, כשכל החלק התחתון של גופו שחור ומפוחם מכנסיו שרופות ופצע כניסה מדמם מרגל ימין, רגליו היו מעוותות (שברים מהמתח החשמלי), לאחר ווידוא שלא נזקפת לו סכנת התחשמלות דאג שיקראו למד"א והתחיל לטפל בפצוע,
מאחר שהיו לו קשיי תקשורת עם הפצוע עקב השפה הסתייע באחד האברכים דובר אנגלית ממאות הסקרנים שנאספו ובאו מהגרויסע זאל ומכל האזור, הפצוע הוריד לבד את הקסדה מראשו, בנתיים קרע ממנו החובש את "שארית" מכנסיו, הפצוע טען שאינו מרגיש כלל את רגליו, ושאל כל הזמן איפה הארנק שהיה מלא וגדוש באלפי דולרים, לאחר כדקה הגיע למקום אמב' שרון 35 עם הנהג אושרי שהיה בדרך לביה"ח המשיך מיד למקום ללא שהוריד את החולה שהיתה איתו עם כאבים בחזה, קבענו אותו לקרש גב + צווארון והעמסנו אותו על הספסל בסיוע הצלה שרון 371 נ.ד. תוך כדי שהמתנדבות של מד"א נתניה, והמלווה של החולה מהנסיעה הקודמת מצטופפות בכסא פאראמדיק וליד הנהג,
הפצוע עצמו זכה לאחמ"כ לביקורים ע"י מתנדבי הצלה מקרית צאנז שהתענינו בשלומו ודאגו לכל מחסורו כמיטב מסורת קרית צאנז לטפל באירוע מתחילתו ועד סופו, כמו בתאונה עם בחורי הישיבה מחו"לשבועיים לפני כן בבית ינאי.
כסא המצנח נלקח ידנית לביה"ח והמצנח עצמו נשאר במקום זכרון לדרמה שהתחוללה במקום דקות ספורות קודם…

(זרם החשמל חודש לאחר דקות אחדות)



תוקן על ידי - לעמעלע - 07/02/2004 23:16:16

תוקן על ידי - לעמעלע - 07/02/2004 23:19:45



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/2/2004 06:32 לינק ישיר 

נפתלי דוד כונן 371 שרון הטקסט שלך כאןאתה פנתר!!!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/2/2004 02:02 לינק ישיר 

כאחד שנכח באירוע אכן היה תפקוד מקצועי ומיומן על אף כל הלחץ והצעקות מסביב.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/2/2004 01:46 לינק ישיר 

נתניה כל הכבוד לכם אתם תותחים.
באיזור שלכם יש גם את חדרה בראשות אברון שהם ג"כ צוות שרק אפשר לפאר נ.
תמשיכו במעשיכם הטובים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/2/2004 01:11 לינק ישיר 

כל הכבוד למתנדבי "הצלה" בנתניה, באמת כל הכבוד.



תוקן על ידי - הצלהירשלים - 08/02/2004 1:40:06



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/2/2004 23:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מקום האירוע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > התחשמלות ונפילה מגובה בנתניה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext