ברכות לחבר "הצלה" דוד דלפן ה"פראמדיק"
ברכות לחברינו היקר מצוות האופנועים של "הצלה ירושלים" לרגל קבלת התואר "פראמדיק"
אחרי לימודים ומבחנים רבים קיבל היום את התואר לאחר שהתברר כי עבר בכל המבחנים המעשיים והעיוניים בהצלחה רבה.
איתו ביחד עברו כל החברים מירושלים, אילן, זוהר ממן וחנן מאיר. כולם עברו בהצטיינות גבוהה.
נאחל לדוד ולכולם שיצליחו בתפיקדם זה ויראו רק ברכה במעשה ידיהם.
|
|