מישהו מכיר אתרים שניתן להוריד מהם סימולטורים בנושאי ע"ר/החייאה, עדיף עם גרפיקה ואפקטים באיכות טובה, המיועדים לחובשים/פראמדיקים? אשמח לשמוע. תודה!
תודה רבה!
זו סימולציה פשוטה, קצרה וברמה די נמוכה, אבל זה מה יש (עשיתי פעם אחת ממש ממש טובה אבל אני כמובן לא מוצא אותה. אני אמשיך לחפש ואפרסם אותה אם אני אמצא אותה). http://www.physiocontrol.com/products/aed_challenge.cfm בהצלחה
http://www.mda.org.il/homer1.asp
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=773040