בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תמונות מת"ד בצומת אל חדאר בגוש עציון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/2/2004 21:13 לינק ישיר 
תמונות מת"ד בצומת אל חדאר בגוש עציון
מצורף קובץ


טופלו ע"י הצלה גוש ופונו ע"י אמבולנסים מאפרת



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/2/2004 19:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הרכב השני שנפגע

תוקן על ידי - hyasolin - 11/02/2004 19:29:28



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2004 13:16 לינק ישיר 

האם רכב ההצלה בפינה של התמונה הוא לא של יחידת החילוץ וההצלה של גוש עציון? גם הם כנראה היו ועזרו בשטח!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2004 20:26 לינק ישיר 

בוקר טוב שמריהו!
בתמונה הראשונה כתוב "הצלה גוש עציון".
ולא, בתאונה הזאת לא הייתה עבודה ליחידת החילוץ מה שאתם רואים זה כבאית ששטפה את הכביש משמן אחרי התאונה האם גם זה נקרא "יחידת החילוץ גוש עציון", ואם היחידה הזאת כ"כ קרובה ללביך אולי תספר:
א. כמה מקרים היו ליחידת הזאת במהלך שנת 2003??? (אני מכיר את המספרים מקרוב)
ב. מדוע אתה מגיב רק אחרי 13 יום וגורם לאשכול הזה לקפוץ למעלה בעניין שהוא כ"כ לא רלונטי???
ג. אולי גם אתה תפרסם קצת תמונות לטובת חברים אחרים ולא תתן רק הערות ללא כל משמעות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/2/2004 08:43 לינק ישיר 

אני לא שמריהו ולא יודעת מי הוא! אני פשוט ראיתי את התמונה עכשיו וזה עניין אותי - כי אני יודעת על קיומם של 2 יחידות חילוץ בגוש עציון - יחידה העוסקת בחילוץ מתאונות דרכים ויחידת חילוץ שהיום שייכת למשא"ז ועוסקת בחילוץ ואיתור. אם אתה מכיר את היחידות הללו אז אתה גם מכיר את הצניעות שלהם - ועל כך הם ראויים לשבחים (בניגוד ליחידות אחרות שעושים הרבה יח"צנות על חשבון עבודה של יחידות אחרות)!
לגבי המספרים - אשמח לשמוע כי אני לא מכירה עד כדי כך טוב את היחידות. אני יודעת שהיחידה של המשא"ז ידועה בקרב יחידות החילוץ בארץ כיחידה המובילה בתחום איתור נעדרים. הם מתאמנים המון ויש להם הצלחות חשובות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תמונות מת"ד בצומת אל חדאר בגוש עציון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext