בוקר טוב שמריהו!
בתמונה הראשונה כתוב "הצלה גוש עציון".
ולא, בתאונה הזאת לא הייתה עבודה ליחידת החילוץ מה שאתם רואים זה כבאית ששטפה את הכביש משמן אחרי התאונה האם גם זה נקרא "יחידת החילוץ גוש עציון", ואם היחידה הזאת כ"כ קרובה ללביך אולי תספר:
א. כמה מקרים היו ליחידת הזאת במהלך שנת 2003??? (אני מכיר את המספרים מקרוב)
ב. מדוע אתה מגיב רק אחרי 13 יום וגורם לאשכול הזה לקפוץ למעלה בעניין שהוא כ"כ לא רלונטי???
ג. אולי גם אתה תפרסם קצת תמונות לטובת חברים אחרים ולא תתן רק הערות ללא כל משמעות?
|
|