מזל"ט למתנדב הוותיק הרב אברהם ריכמן לרגל נישואי בתו תחי' בשעטו"מ הערב באולמי היכלי מלכות בבני ברק. "ענבי הגפן בענבי הגפן" החברים מוזמנים.
ותיק זה לא מילה. מיום עמדי על דעתי אני זוכר אותו כפעיל בהצלת חיי אדם. מזל טוב והרבה נחת מכל יוצאי חלציו.