בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א פארט קיין א"י

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/2/2004 02:44 לינק ישיר 
כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א פארט קיין א"י

אויף 15 עוו. פון 48 ביז 50סטער גאס ווערן צוגעגרייט לעמפלעך און מען הענגט אויף סיינס צום מעמד צאתכם לשלום פאר כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א.
דער באבובער רבי שליט"א פארט דעם מוצ"ש יתרו קיין ארץ ישראל. אלע באבובער חסידים וועלן זיך דעם מוצ"ש צוזאמנקומען ארום 8 אזייגער ביים הויז פונעם רבי'ן שליט"א און איהם באגלייטן מיט געזאנג עטליכע גאסן, און אין נאכדעם אין עירפארט.

ווי עס איז שוין באריכטעט געווען דא אויף הייד פארק און אין אלע צייטונגן וועט דער רבי שליט"א פירען א געהויבענע שבת שקלים אין בני ברק, אין א גינגאטישער שאטער אויף רח' כהנמן.

א ריזיגע עולם חסידים פארן פון ניו יארק און פון ארום די וועלט קיין ארץ ישראל אויף שבת שקלים, צו זיין מיט'ן רבי'ן שליט"א אין בני ברק.


x-Jewboy



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/2/2004 04:52 לינק ישיר 

שוין דא אפדעיטס פון צאתכם?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/2/2004 10:07 לינק ישיר 

די מעמד צאתכם לשלום איז געווען א מעמד נשגב מאוד, כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א איז ארויסגעקומען אויף דעם פארטש פון זיין הויז, און האט זיך אוועקגעזעצט ביי א טיש, דער ראש הקהל הרב ר' משה מאיר איינהארן הי"ו האט געזאגט דברי פרידה און זיך געזעגענט בשם דעם גאנצן עולם.

דאן האט דער איידעם פון רבי'ן שליט"א הרב יושע רובין שליט"א איבערגעגן די ווערטער פונעם רבי'ן אז מען זאל מוסיף זיין אין לערנען, זאגן תהלים און געבן צדקה אז די נסיעה זאל אדורכגיין בשלום, און ער האט איבערגעגעבן די ברכת קדשו פונעם רבי'ן שליט"א פארן עולם.

דאן איז דער רבי שליט"א אראפגעקומען און אריין אין די קאר די פילע טויזענטער און טויזענטער באטייליגער האבן געטאנצן און געזונגן "כי בשמחה תצאו" און "ימים על ימי מלך תוסיף" און נאך שיינע ניגונים.

מען האט באגלייט דער רבי'ן שליט"א ביז די 45 סט גאס, די געדרעגעניש און שטופעריי איז געווען מורא'דיג פון דעם ריזיגן ציבור בליעה"ר, מען האט געטאנצט און געזונגען מיט א התלהבות של שמחה.

די גאסן זענען געווען באלויכטן מיט לעמפלעך און באהאנגען מיט הערליכע סיינס. טויזנטער קינדערלעך האבן געהאלטן ספעציעלע הערליכע פענער.

עס איז געווען א מלכות'דיגע מעמד וואס בארא פארק האט שוין לאנג נישט געזעהן אזאנס!


x-Jewboy



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/2/2004 10:37 לינק ישיר 

יציאת צדיק מן המקום עושה רושם.
jewboy בילדער ביטע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/2/2004 18:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים געזעגענען



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/2/2004 18:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים אונקומען אין ישראל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/2/2004 18:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/2/2004 18:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אויפן וועג צום בעל האכסניה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/2/2004 18:47 לינק ישיר 

דאס קען איך אויך
http://www.nettonet.co.il/jewishpix.asp



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/2/2004 18:55 לינק ישיר 

לידיעתך.

איך נעם נישט קיין בילדער פון אנדערע פלעצער פאר נייעס.

נאר וואס מ'שיקט מיר דירעקט אדער וואס איך מאך אליינס.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/2/2004 10:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים גרויס ארטיגן הכנסת ספר תורה אין קרית באבוב בת-ים.

x-Jewboy



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/2/2004 10:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די לעצטע בילד און די בילד זענען פון די וואך מאנטיג.


x-Jewboy



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/2/2004 10:24 לינק ישיר 

איך האב נאך אסאך בילדער פון באבוב'ער רבי אין ארץ ישראל, און אזוי אויך האב איך בילדער ווי ער איז ביים כותל.

יש לי עוד הרבה תמונות מאדמו"ר באבוב בארץ, וגם יש לי תמונות טובות כשהוא בכותל.

I have more pictures from the bobov'r Rebbe's visit to israel and also from him davening by the KOTEL


מען קען זיך פארבינדן מיט מיר
אפשר ליצור קשר איתי
Please contact me at

[email protected]

x-Jewboy



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/2/2004 10:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דוגמא.
SAMPLE

x-Jewboy



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2004 07:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

באבובער רבי שליט"א היינט מיטוואך ביי קבר רחל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2004 07:38 לינק ישיר 

באבובער רבי שליט"א האלט יעצט אינמיטן פליען צוריק קיין ניו יארק, עס וועלן אפווארטן אין לופט פלאץ הונדעטער חסידי באבוב מארגן פארטאגס.

די פליגער קומט אן 5:45 צו ג'עי עף קעי.

די רבי שליט"א וועט גלייך גיין פון עראפלאן צום קאר, אן דארפן א דורך גיין די גאנצע לופט פלאץ.

(אויב איך וועל נאך זיין אויף מנהסתם וועל איך ארויס פארן)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א פארט קיין א"י
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext