אז ניתן לבכם - הרכב כלל לא שייך לזק"א - הוא רכב של עיריית ירושלים כיבוי והצלה. התמונה של זק"א ולכן הכיתוב מציין את זק"א. אני בכל זאת חושב שיש כאן חוסר תמימות ודרך ארץ בכך שמי שפרסם את התמונה לא ציין במפורש שזה רכב של כיבוי והצלה! בכל מקרה על כולנו להתפלל שהרכב ישב במחסן ושלא נזדקק לו!
|