בית פורומים הצלה ומדא ישראל

רכב חילוץ חדש בירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/2/2004 23:54 לינק ישיר 
רכב חילוץ חדש בירושלים
מצורף קובץ

רכב חילוץ 6X6
היום באיזור ירושלים

עם ישראל חי



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2004 23:08 לינק ישיר 

אדיררררררררררררררררר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2004 13:13 לינק ישיר 

למה ואת מי הרכב החדש הזה ישמש?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2004 13:38 לינק ישיר 

הטרקטורון שייך לכיבוי של ירושלים ואין לו שום קשר לארגונים אחרים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2004 18:46 לינק ישיר 

אז למה על התמונה הוסיפו זק"א?!(באנגלית)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2004 23:53 לינק ישיר 

למה לא ? מה הבעיה הם יכולים ומותר להם הכל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/2/2004 00:22 לינק ישיר 

נראה לי שקצת נסחפתם...
התמונה הובאה בתור סתם תמונה יפה ולא רכב של זה או אחר. הכיתוב למעלה כדי לשמור זכויות למצלם שקשור לאתר שממנה נלקחה התמונה.
בקיצור.....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-24/2/2004 01:12 לינק ישיר 

למען החיים !
עם כל הכבוד לך הם היו צריכים לכתוב שמדובר ברכב של כיבוי וחילוץ של עירית ירושלים ( מחלקת כיבוי אש) ולא לנסות לתת לאנשים תמימים לחשוב שמדובר באיזה טרקטורון של זק"א.
יש בזה מעין רמאות .
אז אל תנסה למרוח אותנו ולנסות לכפות עליהם.
ואל תפגע זה לא אישי .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/2/2004 08:33 לינק ישיר 

אז ניתן לבכם - הרכב כלל לא שייך לזק"א - הוא רכב של עיריית ירושלים כיבוי והצלה. התמונה של זק"א ולכן הכיתוב מציין את זק"א. אני בכל זאת חושב שיש כאן חוסר תמימות ודרך ארץ בכך שמי שפרסם את התמונה לא ציין במפורש שזה רכב של כיבוי והצלה! בכל מקרה על כולנו להתפלל שהרכב ישב במחסן ושלא נזדקק לו!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > רכב חילוץ חדש בירושלים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext