בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שאלה: האם מותר לאישה בהריון לשים....?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/2/2004 12:26 לינק ישיר 
שאלה: האם מותר לאישה בהריון לשים....?

האם מותר לאישה בהריון לשים מכשיר לייפבק?
היות ויש סכנה לעובר?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2004 17:05 לינק ישיר 

האם הכוונה - האם מותר לתת שוק לאישה בהריון?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/2/2004 17:39 לינק ישיר 

הכוונה לתת שוק לאישה בהריון



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2004 17:53 לינק ישיר 

לגבי הפרעות הקצב השונות כשהאישה בהכרה אין לי מושג, אבל אם היא מחוסרת הכרה ב vf או vt ללא דופק אין ספק וחובה לתת שוק, כי אם לא תתן שוק תאבד גם את האמא וגם את העובר, ועכשיו מקסימום האמא תחיה...

תוכל להרחיב את השאלה
האם בהפרעת קצב אחרת כשיש צורך בשוק מסונכרן והאישה בהכרה מה השיקול דעת שיכריע האם לתת שוק, כי אולי כדאי להמתין עד להגעה לבית חולים
וכנראה גם כאן התשובה היא חד משמעית האם יכולים לסחוב עד הבית חולים ללא ירידה המודינמית במצב האישה או לא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/2/2004 17:56 לינק ישיר 

תרשו לי להציע להרחיב את האשכול שישאלו כאן שאלות וינתנו כאן תשובות בנושאי רפואת חרום ו/או שאלות שהם מעשים שבכל יום הנעת רכב בשבת וכדו'.

ובבקשה בלי הפניות לפורום נענע
בואו נהיה יחודיים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/2/2004 22:35 לינק ישיר 

חלום רטוב של כל רופא לטפל ב vf של אשה בהריון
דבר נדיר שלא קיין ב 99% מהמקרים בעולם
לאשה 0בהריון יש מנגנוני קומפסנציה בגוף שלא יאפשרו פרפור חדרים , אביא מחר את המקורות לציטוט זה
לילה טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/2/2004 22:15 לינק ישיר 

לאחר דיון ושאלות של רופאים מוסמכים
לאשה בהריון הטיפול בשוק חשמלי הוא כמו לכל אדם ולא מתחשבים בעובר , האם קודמת לעובר !
ואגב עדיף אמא בחיים מאשר אמא ועובר מתים . . .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/2/2004 04:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

איזו הפרעת קצב זאת?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/2/2004 03:17 לינק ישיר 

אם תהפוך את הסטריפ זה יהיה atrial flater....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/2/2004 08:48 לינק ישיר 

לדעתי לא צריך להפוך את הסטריפ משום שכאן אנו קוראים את lead III ולא II. זה נראה לי atrial flutter 4:1...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2004 16:40 לינק ישיר 

תודה רבה לכל העונים על שאלתי



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/2/2004 16:41 לינק ישיר 

תודה רבה לכל העונים על שאלתי



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/2/2004 02:09 לינק ישיר 

כל הכבוד לכם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שאלה: האם מותר לאישה בהריון לשים....?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext