בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

גרויסארטיגע חנוכת הבית

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/2/2004 20:16 לינק ישיר 
גרויסארטיגע חנוכת הבית
מצורף קובץ

אי"ה מארגן (ליל שישי) קומט פאר א שיינע גרויסע חנוכת הבית אין בארא פארק אונעם נייע האל פון פיני פריד.

די מסיבה רופט זיך "פתחו שערים בצדקה" וואס בשעת די חנכת הבית וועט זיין א מסיבת מצווה פאר א גוויסע חשובע צדקה צוועק.

קומטס אין מאסן, עס וועט זיין א גורל פאר די אלע משתתפים.

x-Jewboy



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/2/2004 20:33 לינק ישיר 

די גורל גייט זיין אויף א נייע קאר



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/2/2004 20:34 לינק ישיר 

וועט ר גובוי ברענגען בילדער?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/2/2004 02:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די באלאן האט מען אנגעגרייט זאל ארום פארן אין די בארא פארקער גאסן אנשטאט א מייקראפון.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 07:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די טישל פון ר' נתן אלטמאן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 07:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

א חלק פון די באטייליגטע.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 07:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עסן איז געווען דארט בשפע צוגעשטעלט דורכן בעה"ב פונעם האל, ר' פיני פריד.

כל מיני עסן איז געווען דארט, וואס א מענטש קען נאר טרוימען.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 07:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עס איז געווען דארט ארום 60-80 מיני סאָשי'ס.

אויפן בילד.
ר' נתן אלטמאן א מבין אויף סאשי, וועלט פאר זיינע געסט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 07:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 07:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 07:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 07:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די מעקסיקאנער סאשי מאכערס.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 07:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די באלון וואס איז געפלויגן העכערן בילדינג.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/2/2004 18:26 לינק ישיר 

וויפיל אזייגער האסטו געכאפט די בילדער איז עס איז געווען אזוי ליידיג?
ווען איך בין געווען איז דער זאל געווען געשטאפט



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/2/2004 18:39 לינק ישיר 

איך בין געווען ממש נאר פאר איין שעה בערך.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > גרויסארטיגע חנוכת הבית
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext