בית פורומים הצלה ומדא ישראל

קופ"ח גבתה ממני 70 ש"ח. ועל מה?!?!?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/2/2004 00:45 לינק ישיר 
קופ"ח גבתה ממני 70 ש"ח. ועל מה?!?!?

ניגשתי למ.מ.ס.י. ולקחתי טופס 102, בקשה לרישיון על רכב בטחון מסוג אמבולנס.

א-קיצור, בטופס יש רובליקה שהרופא אמור למלאת, הלכתי בהתרגשות רבה לרופאת המשפחה שלי, והיא בשלוות נפש אומרת לי, לך לקופה לשלם 70 שקלים.
נו, מה אתם אומרים?! וכי יש לי ברירה? שילמתי.




אבל למה לעזאלזל??? למה הניצול הזה?!?!




אגב כשיצאתי ממ.מ.ס.י. הציעו לי ללכת אחר כבוד למכון רפואי סמוך, שם במחיר של 70 ש"ח אני יכול לבצע בדיקת רופא ובדיקת עיניים.

אז הקופה שלי סתם מפקיעה מחירים!!!


דוברי קופ"ח מאוחדת, אני יודע שאת 70 השקלים אני לא אקבל, אבל את מחאתי אני חייב לעשות בקול רם.
לא שלחתי אלייכם מכתב כי חבל על הבול.

אשמח לקרוא את תגובתכם.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/6/2010 22:48 לינק ישיר 

באמת?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/5/2009 17:08 לינק ישיר 

..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/5/2009 17:07 לינק ישיר 

..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/3/2004 00:17 לינק ישיר 

גם במכבי לא לקחו ממני כלום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/2/2004 03:32 לינק ישיר 

מוזר...
הרופא משפחה שלי (מאוחדת) לא לקח לי פרוטה !!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > קופ"ח גבתה ממני 70 ש"ח. ועל מה?!?!?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext