קופ"ח גבתה ממני 70 ש"ח. ועל מה?!?!?
ניגשתי למ.מ.ס.י. ולקחתי טופס 102, בקשה לרישיון על רכב בטחון מסוג אמבולנס.
א-קיצור, בטופס יש רובליקה שהרופא אמור למלאת, הלכתי בהתרגשות רבה לרופאת המשפחה שלי, והיא בשלוות נפש אומרת לי, לך לקופה לשלם 70 שקלים.
נו, מה אתם אומרים?! וכי יש לי ברירה? שילמתי.
אבל למה לעזאלזל??? למה הניצול הזה?!?!
אגב כשיצאתי ממ.מ.ס.י. הציעו לי ללכת אחר כבוד למכון רפואי סמוך, שם במחיר של 70 ש"ח אני יכול לבצע בדיקת רופא ובדיקת עיניים.
אז הקופה שלי סתם מפקיעה מחירים!!!
דוברי קופ"ח מאוחדת, אני יודע שאת 70 השקלים אני לא אקבל, אבל את מחאתי אני חייב לעשות בקול רם.
לא שלחתי אלייכם מכתב כי חבל על הבול.
אשמח לקרוא את תגובתכם.
|
|