בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בבית שמש ילד ניצל בנס לאחר בליעת משחק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/2/2004 03:41 לינק ישיר 
בבית שמש ילד ניצל בנס לאחר בליעת משחק
מצורף קובץ

הסיפור ארע לפני כשבוע וחצי בת"ת דושינסקי בבית שמש, ילד ששיחק במכונית בלע חלק מהמשחק ונתקע בגרונו,
למקום הגיעו שני חובשי מד"א "הצלה ירושלים" - "בית שמש" במהירות וניסו ע"י היימליך (שיטה להוצאת גוף זר מבית הבליעה) אל ללא הועיל , הילד פונה ע"י אמבולנס נט"ן לבית החולים הדסה עין כרם עם קושי בנשימה.

לילד נעשה צילום והתברר שהחלק שבלע נתקע בבלוטת מיתרי הקול, והוכנס מייד לחדר ניתוח ונותח במשך 45 דקות,

החלק שנתקע..



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בבית שמש ילד ניצל בנס לאחר בליעת משחק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext