בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הביפרים לא עבדו והמירסים הצילו את המצב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/2/2004 18:51 לינק ישיר 
הביפרים לא עבדו והמירסים הצילו את המצב

במהלך היום מספר פעמים מערכת שליחת ההודעות בביפרים לא עבדה ולא היתה אפשרות להודיע לכוננים בדרך הרגילה על המקרים.

במוקד הותקן לפני מספר חדשים מערכת מירס של הצלה ירושלים והמוקדנים עלו במירס ויחד עם החברים יששכר בנדיקט ועוד השתלטו על המצב.

כל הכבוד על היזמה הברוכה להכנסת המירס למוקד ועל המקצועיות למרות בעיות טכניות שנוצרות.

אין כמו מדא-אין כמו הצלה!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הביפרים לא עבדו והמירסים הצילו את המצב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext