בית פורומים הצלה ומדא ישראל

החייאה מוצלחת לילדה בת 13 ברמות.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/2/2004 03:44 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת לילדה בת 13 ברמות.

ביום שישי בשעה 8.14 התקבלה קריאה על ילדה מעולפת בבית הספר ברח' מירסקי ברמות.
כעבור דקה מאיר זנגר מדווח שהוא במקום בהחייאה מלאה. מייד מצטרפים אליו אלי פולק, יוסף אורלוב וישראל ברנדווין וממשיכים בהנשמות ועיסוים עד בא הנט"ן.
ההחייאה ממשיכה יחד עם צוות הנט"ן הפראמדיק איילת דר' ריקי ואייל בן עטר עד שהצוות הצליח להחזיר דופק (לאחר מתן שוק) בשלב זה לאחר 26 דקות החחיאה מחליט צוות הנט"ן להתחיל בפינוי לשערי צדק תוך המשך ההנשמות.
לבקשת הפראמדיק הצטרף אלי פולק לנט"ן לבית החולים. בדרך אבד שוב הדופק והמשיכו בעסויים ועוד 5 שוקים חשמליים כך עד שערי צדק שם חיכו צוות גדול של רופאים.
לאחר זמן מה התייצב קצת מצבה אך ההנשמות נמשכו.
צוות הרופאים שיבח את יעילותם של החובשים שהחלו בהחייאה מייד שללא ספק זה הציל את חייה.
אלי פולק שהששתף בהחייאה שיבח מאוד את צוות הנט"ן את הפראמדיק איילת שבתנאים קשים הצליחה לתפקד בצורה מצויינת ומקצועית ביותר. דר' ריקי שבקור רוח כתמיד שלטה היטב במצב. ואייל בן עטר (המקצוען) פיקד על ארגז התרופות במקצוענות ובזריזות רבה.
ללא ספק ששילוב כזה של כוננים יחד עם צוות הנט"ן הביא להשארת הילדה בחיים.

בערב שבת נמסר מבית החולים כי הילדה נותקה ממכשירי ההנשמה אך עדיין מחוסרת הכרה וזקוקקה לרחמי שמיים מרובים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/2/2004 08:34 לינק ישיר 

אם תכתבו שם ושם אמא שלה,
נוכל כולנו להתפלל בעדה.

ושיהיה חודש טוב עם בשורות טובות ומשמחות!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 02:13 לינק ישיר 

ברוך דיין האמת!

היום התקבלה הידיעה על פטירתה של הילדה.
ההלוויה התקיימה בשעה 21.00 בשמגר.

חברי יחידת אופנועי "הצלה ירושלים" ליוו את הלוויה וטיפלו במס' מקרים במקום.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > החייאה מוצלחת לילדה בת 13 ברמות.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext