|
|
| נשלח ב-4/3/2004 10:46 |
|
| |
מ' איז מ'אסטשויר קאורד. די שעדליכע גלאנץ פאר די פלאהרס וואס אלע רבנים האבן געאסרט.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/3/2004 02:37 |
|
| |
ס'אארבעט שוין נישט. 
|
|
|
|
| נשלח ב-2/3/2004 21:54 |
|
| |
ל' ליי ליי ליי לא לי לא לי לאם!!!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-2/3/2004 20:22 |
|
| |
I tried calling that number but nothing is happening. what's up with it?
|
|
|
|
| נשלח ב-1/3/2004 00:50 |
|
| |
א גוטע טלעפאן לכ' פורים
(646) 722-7206
|
|
|
|
| נשלח ב-26/2/2004 21:17 |
|
| |
'כ'ל ישראל ערבים זה לזה.
'כ'ל קורא'ס איז דא יעדן טאג נייע.
|
|
|
|
| נשלח ב-26/2/2004 21:14 |
|
| |
איך זעה די אותיות האב זיך שוין פארדרייט.
ווי האב מיר געהאלטן?
דאכט זיך מיר אז מ'האלט ביי 'כ' 
|
|
|
|
| נשלח ב-26/2/2004 20:01 |
|
| |
א' איז אמסטארדאם
ווי אב"ד אנטווערפן האט געוויילט אויף וועיקעישאן
|
|
|
|
| נשלח ב-26/2/2004 19:44 |
|
| |
ח' איז "חבר הכנסת"
דעם חבר הכנסת יעקב ליצמאן וועמען זאלי האט אזוי ווארעם געגעבן שלום!
(ווער האט דאס בילד, ביטע אריינפאוסטן).
|
|
|
|
| נשלח ב-26/2/2004 19:24 |
|
| |
ענק האבען אויסגעלאזט ו
ו איז וו"ב דער פרשה ווען יעדער בר דעת האט מחליט געווען גענוג מיט אהרן'ס טעראר
|
|
|
|
| נשלח ב-26/2/2004 06:30 |
|
| |
'י'?
'י'ואל
'י'ואליש
'י'ואלי
'י'ואליקא
'י'ואלישל
'י'ואליס
|
|
|
|
| נשלח ב-26/2/2004 06:17 |
|
| |
ח'
חוזק.
זי זאלונים זענען חוזק אויף טריט און שריט.
דא מיט זייערע בילדער, דא מיט די מעכטיגע אסיפה, דאס מיטן קארט.
ועוד ועוד.
|
|
|
|
| נשלח ב-26/2/2004 05:29 |
|
| |
אויסגעלאזט ח'
ח'ארינער
ח'דשות אנ"ש בארהב ובעולם
ח'דשות קרית יואל...
|
|
|
|
| נשלח ב-26/2/2004 04:18 |
|
| |
ו' איז
וועדת טל
ז' איז
זינגערס ביי די חתונה'ת
ט' איז
TEEL ME
הטקסט שלך כאן
|
|
|
|
| נשלח ב-25/2/2004 23:46 |
|
| |
ו' איז א מעדיצין
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|