החברים הקימו חפ"ק בקישלה ומצאו את הנעדר
הערב הוקם חפ"ק מיוחד בשיתוף עם משטרת ישראל והצלה ירושלים ברובע היהודי בתחנת הקישלה.
החפ"ק הוקם לאחר היעדרותו של שופט בית המשפט העליון בדימוס החולה בהלצהיימר שנעדר ברובע מאז שעות הבוקר המאוחרות.
דקות לאחר הקמת החפ"ק ולאחר ההודעה בביפרים ובמירסים, הגיעו לתחנה כעשרה מחברי יחידת האופנועים של הצלה ועשרות מתנדבים נוספים שבאו לסייע בחיפושים.
המשטרה שנדהמה מהמוכנות והזמינות פשוט לא האמינו למראה עיניהם
לאחר כחצי שעה של חיפושים נמצא הנעדר בריא ושלם והחפ"ק נסגר.
תודה לכולכם על הכל!!
|
|