בית פורומים הצלה ומדא ישראל

החברים הקימו חפ"ק בקישלה ומצאו את הנעדר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/2/2004 23:35 לינק ישיר 
החברים הקימו חפ"ק בקישלה ומצאו את הנעדר

הערב הוקם חפ"ק מיוחד בשיתוף עם משטרת ישראל והצלה ירושלים ברובע היהודי בתחנת הקישלה.

החפ"ק הוקם לאחר היעדרותו של שופט בית המשפט העליון בדימוס החולה בהלצהיימר שנעדר ברובע מאז שעות הבוקר המאוחרות.

דקות לאחר הקמת החפ"ק ולאחר ההודעה בביפרים ובמירסים, הגיעו לתחנה כעשרה מחברי יחידת האופנועים של הצלה ועשרות מתנדבים נוספים שבאו לסייע בחיפושים.

המשטרה שנדהמה מהמוכנות והזמינות פשוט לא האמינו למראה עיניהם

לאחר כחצי שעה של חיפושים נמצא הנעדר בריא ושלם והחפ"ק נסגר.


תודה לכולכם על הכל!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/2/2004 23:49 לינק ישיר 

אין כמו החבר'ה של הצלה ירושלים, לא יעזור כלום!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > החברים הקימו חפ"ק בקישלה ומצאו את הנעדר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext