בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ילדה ננשכה ע"י כלב רוטווילר בשכונת רמות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/2/2004 23:45 לינק ישיר 
ילדה ננשכה ע"י כלב רוטווילר בשכונת רמות

ילדה בת 5 ננשכה על ידי כלב מסוג רוטווילר בשכונת רמות י-ם. חברי מד"א-הצלה טיפלו בילדה וניידת טיפול נמרץ מפנה את הילדה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קל עד בינוני כשהיא סובלת מנשיכות בגפיים ובגב. בעל הכלב נחקר במשטרה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/2/2004 11:28 לינק ישיר 

עיריית ירושלים החליטה להמית את כלבי הרווטוויילר שנשכו אתמול את הילדה בשכונת רמות. הוטרינר העירוני, ד'ר זוהר דבורקין, אמר כי "כלבים אלימים הם כמו גברים מכים ועלולים לחזור ולתקוף בני אדם".
(ערוץ 7)



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ילדה ננשכה ע"י כלב רוטווילר בשכונת רמות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext