לכל הכוננים היקרים שסייעו בשריפה ברח פינס ביום חמישי האחרון
כוננים יקרים תחילה אבקש להודות לכם על כך שהגעת לסייע לנו, צוות מד"א במקום במקרה זה שהיה בעל פוטנציאל לההפך לאסון אך ברוך השם ,הסתיים בטוב.
באותו יום הייתי בין הניידות הראשונות (39)שהגיעו לזירה . בזירה היו כבר כ-40 כוננים.
חלקם אף ניסו להכנס פנימה לבניין בכדי להגיש סיוע ראשוני לנפגעים.
בהתאם להוראות אג"מ מד"א נמנתי אני בין אנשי הפיקוד הזמניים באירוע , ומתוך רצון לשמור על בטיחותם של הצוותים המטפלים ביקשתי, הערתי ואף צעקתי על מספר כוננים במקום להתרחק מרחק ביטחון מהזירה. אני מתנצל מראש אם פגעתי באדם כל שהוא אך פעולותיי היו במטרה יחידה לשמור על הסדר ועל בטחון אנשי הצוות המטפל באירוע. מה גם שמספר כוננים אף קירבו מיכלי חמצן פתוחים לאיזור וכולנו יודעים מה קורה עם חמצן בזירת שריפה..
בכבוד, הערכה וציפיה לעבודה פוריה ויעילה כתמיד
ג'קי - נהג/מדריך מדא ירושלים
נשלח ב-1/3/2004 15:28
ג'קי אתה צודק ולא הייתי רוצה להחליף אותך.
אכן אתה מהמקצוענים של מד"א והמוכשרים שבניהם והכוונה הייתה לביקורת בונה מתוך הערכה.
הלוואי שירבו כמוך במערכת!
גם לך יום נפלא.
נשלח ב-1/3/2004 15:25
ג'קי אתה צודק לא הייתי רוצה להחליף אותך.
אני חוזר על זה שאתה איש מד"א מהמוכשרים והמוצלחים שיש והלוואי וירבו כמותך!
ושהיה גם לך אכלה יום.
נשלח ב-1/3/2004 01:57
חיים היקר...
א. בנוגע לפצועים מאחור אז שתדע שגם אני סרקתי מסביב בדקתי את הגברת אישית והנחתי למספר כוננים להשאר איתה עד החילוץ של אנשי הכיבוי.
ב. כאשר הכבאים ביקשו צוותי מדא לסריקה היה כבר הרבה לאחר שפיקוד 10 יואב נווה וגבי רוזנלפד עלו וסרקו בעצמם.
בכל אופן קל לעמוד מהצד השני ולתת הערות כאשר אתה אחד אל אחד נסה לעשות זאת עם 40 כוננים נלהבים לסייע
יום נפלא..
ג'קי
נשלח ב-29/2/2004 21:14
ג'קי ידידי עם כל הכבוד טעית!
אתה היית הפיקוד ואני נשמעתי אליך.
אתה היית המפקד אבל גם אני הוכשרתי במד"א -בין היתר על ידך- לפקד במקרים כאלה.
צדקת לגבי הביטחון האישי והאיסור להכנס לבנין לפני אישור מהכיבוי, וכמובן שדאגת לצוות של מד"א.
אבל,
א. בתחילת האירוע היו כוננים מאחורי הבנין בקשר עין ובקשר מילולי עם גברת בקומה הרביעית שהתלוננה על סחרחורת, ואתה צעקת עליהם להתרכז יחד עם שאר הצוות מהצד הקידמי של הבנין, וזה טעות.
ב. בהמשך האירוע קיבלנו אישור מהכיבוי להכנס לבנין ואתה לא הסכמת -טעית לגבי מספר הנזקקים לעזרה- בבנין גדול מה אכפת לך שעוד כמה חובשים יסרקו את הזירה, להזכירך הם אנשי מד"א בדיוק כמוך.
בגדול פיקדת יפה ושירבו כמותך במד"א.