בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לכל הכוננים שסייעו בשריפה ברח פינס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/2/2004 22:11 לינק ישיר 
לכל הכוננים שסייעו בשריפה ברח פינס

לכל הכוננים היקרים שסייעו בשריפה ברח פינס ביום חמישי האחרון
כוננים יקרים תחילה אבקש להודות לכם על כך שהגעת לסייע לנו, צוות מד"א במקום במקרה זה שהיה בעל פוטנציאל לההפך לאסון אך ברוך השם ,הסתיים בטוב.
באותו יום הייתי בין הניידות הראשונות (39)שהגיעו לזירה . בזירה היו כבר כ-40 כוננים.
חלקם אף ניסו להכנס פנימה לבניין בכדי להגיש סיוע ראשוני לנפגעים.
בהתאם להוראות אג"מ מד"א נמנתי אני בין אנשי הפיקוד הזמניים באירוע , ומתוך רצון לשמור על בטיחותם של הצוותים המטפלים ביקשתי, הערתי ואף צעקתי על מספר כוננים במקום להתרחק מרחק ביטחון מהזירה. אני מתנצל מראש אם פגעתי באדם כל שהוא אך פעולותיי היו במטרה יחידה לשמור על הסדר ועל בטחון אנשי הצוות המטפל באירוע. מה גם שמספר כוננים אף קירבו מיכלי חמצן פתוחים לאיזור וכולנו יודעים מה קורה עם חמצן בזירת שריפה..
בכבוד, הערכה וציפיה לעבודה פוריה ויעילה כתמיד
ג'קי - נהג/מדריך מדא ירושלים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2004 15:28 לינק ישיר 

ג'קי אתה צודק ולא הייתי רוצה להחליף אותך.
אכן אתה מהמקצוענים של מד"א והמוכשרים שבניהם והכוונה הייתה לביקורת בונה מתוך הערכה.
הלוואי שירבו כמוך במערכת!
גם לך יום נפלא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2004 15:25 לינק ישיר 

ג'קי אתה צודק לא הייתי רוצה להחליף אותך.
אני חוזר על זה שאתה איש מד"א מהמוכשרים והמוצלחים שיש והלוואי וירבו כמותך!
ושהיה גם לך אכלה יום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2004 01:57 לינק ישיר 

חיים היקר...
א. בנוגע לפצועים מאחור אז שתדע שגם אני סרקתי מסביב בדקתי את הגברת אישית והנחתי למספר כוננים להשאר איתה עד החילוץ של אנשי הכיבוי.
ב. כאשר הכבאים ביקשו צוותי מדא לסריקה היה כבר הרבה לאחר שפיקוד 10 יואב נווה וגבי רוזנלפד עלו וסרקו בעצמם.
בכל אופן קל לעמוד מהצד השני ולתת הערות כאשר אתה אחד אל אחד נסה לעשות זאת עם 40 כוננים נלהבים לסייע
יום נפלא..
ג'קי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 21:14 לינק ישיר 

ג'קי ידידי עם כל הכבוד טעית!
אתה היית הפיקוד ואני נשמעתי אליך.
אתה היית המפקד אבל גם אני הוכשרתי במד"א -בין היתר על ידך- לפקד במקרים כאלה.
צדקת לגבי הביטחון האישי והאיסור להכנס לבנין לפני אישור מהכיבוי, וכמובן שדאגת לצוות של מד"א.
אבל,
א. בתחילת האירוע היו כוננים מאחורי הבנין בקשר עין ובקשר מילולי עם גברת בקומה הרביעית שהתלוננה על סחרחורת, ואתה צעקת עליהם להתרכז יחד עם שאר הצוות מהצד הקידמי של הבנין, וזה טעות.
ב. בהמשך האירוע קיבלנו אישור מהכיבוי להכנס לבנין ואתה לא הסכמת -טעית לגבי מספר הנזקקים לעזרה- בבנין גדול מה אכפת לך שעוד כמה חובשים יסרקו את הזירה, להזכירך הם אנשי מד"א בדיוק כמוך.
בגדול פיקדת יפה ושירבו כמותך במד"א.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 01:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 01:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

גולדהבר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי ביר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

רובי שמש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מפקד הכיבוי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3 קומות של פיח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/2/2004 00:31 לינק ישיר 

לא הייתי המקום,
אבל בדבר אחד אני גאה לנו במד"א/הצלה יש נהלים, יש סדר, יש כבוד אחד לשני, לא מתביישים להתנצל באם טעינו.


תוקן על ידי - למען_החיים - 29/02/2004 1:42:16



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/2/2004 23:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2004 23:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד תמונה מאתר "לדעת"
פיקוד 10 באירוע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/2/2004 23:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה מאתר "לדעת"

משה בא גד אחד מאחראי כוננים בירושלים ואופנוען הצלה עם יובל גושן בדרך לחילוץ גב' מהקומה השלישית



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לכל הכוננים שסייעו בשריפה ברח פינס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext