ג'קי ידידי עם כל הכבוד טעית!
אתה היית הפיקוד ואני נשמעתי אליך.
אתה היית המפקד אבל גם אני הוכשרתי במד"א -בין היתר על ידך- לפקד במקרים כאלה.
צדקת לגבי הביטחון האישי והאיסור להכנס לבנין לפני אישור מהכיבוי, וכמובן שדאגת לצוות של מד"א.
אבל,
א. בתחילת האירוע היו כוננים מאחורי הבנין בקשר עין ובקשר מילולי עם גברת בקומה הרביעית שהתלוננה על סחרחורת, ואתה צעקת עליהם להתרכז יחד עם שאר הצוות מהצד הקידמי של הבנין, וזה טעות.
ב. בהמשך האירוע קיבלנו אישור מהכיבוי להכנס לבנין ואתה לא הסכמת -טעית לגבי מספר הנזקקים לעזרה- בבנין גדול מה אכפת לך שעוד כמה חובשים יסרקו את הזירה, להזכירך הם אנשי מד"א בדיוק כמוך.
בגדול פיקדת יפה ושירבו כמותך במד"א.
|
|