ידעתם????? גם מד"א היו בהאג!!!
מצורף קובץזה אמנם סוד, אסור לגלות לאף אחד. אבל.... גם למד"א היה משלחת להאג. נכון, לא ראיתם אותם בעיתונות לא בארצית ולא בעולמית וגם לא דיברו על זה בטלויזיה או ברדיו אבל.... הם היו שם ואפילו הצטלמו. כמובן היה ליד מה להצטלם...
תמונה באדיבות זק"א

|
|