בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"תחרות תחפושות"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/2/2004 19:16 לינק ישיר 
"תחרות תחפושות"

"תחרות תחפושות" לילדי המתנדבים!!!
כל מתנדב יכול לצרף בקובץ את תמונת ילדיו מחופשים, הזוכים יזכו בפרס!!



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/3/2004 02:12 לינק ישיר 

שתי שאלות?
1. מותר לתת מדים מקוריים לילדים?
2. האם התחפושות הם דווקה קשורות למד"א/הצלה?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/3/2004 18:01 לינק ישיר 

מגןדוד את שאלתך הראשונה לא הבנתי ובקשר לשאלה 2 התחפושות לא חייבות להיות קשורות להצלה/מד"א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/3/2004 00:20 לינק ישיר 

השאלה היא במישור העקרוני האם מותר לפי נהלי מד"א, או מטעמי בטחון כדי שלא יתחזו,
האם מותר לתת למישהו אחר מדים אפי' רק לתחפושת של פורים?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/3/2004 16:22 לינק ישיר 

למען האמת אני לא יודע



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/3/2004 14:32 לינק ישיר 

בשביל פורים מותר הכל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/3/2004 15:54 לינק ישיר 

חבר'ה יש תמונות יפהפיות של ילדים עם תחפושות של הצלה ירושלים , יש ברוטר , יש בלדת, יש בעוד אתרים, תמונות יפהפיות. מתי יכניסו לכאן? למקור?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2004 16:18 לינק ישיר 

קחו לינק מרוטר עד שיכניסו את זה פה.

תמונות ממש יפות!~

http://rotter.net/forum/scoop/7781.shtml



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "תחרות תחפושות"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext