שלום לכולם, אני צריכה עזרה דחופה: האם מישהו יכול להעלות את שיבוץ הנהגים העובדים חודש מרץ? או להגיד לי ממי לבקש אותו בתחנה? בבקשה זה מאוד דחוף. תודה מראש.
מחר בעזרת ה' יהיה שיבוץ!!!!!!! (בעצם היום)
טופ חבר'ה, הבנתי שאין לאף אחד את השיבוץ. אז לפחות הרשו לי להביע כאן את צערי ויגוני עקב כך: זהו. אין לי כח יותר. הילדים שלי נרדמו, אז גם אני הולכת לישון. שיהיה לכולכם לילה טוב ושנשמע רק בשורות טובות.
בבקשה, זה ממש דחוף. מישהו???