ילדי הצלה גליל במסיבת פורים
אתמול בערב התקיימה בטבריה מסיבת פורים לילדי הצלה גליל
המסיבה התקיימה בחדר האוכל של מוסדות "תפארת טבריה"
את המסיבה אירגן גלעד חנון אחראי סניף הצלה טבריה ובעזרתו הרבה של י. מנוסה.
המסיבה נפתחה בשירה ובריקודים ילדי הצלה גליל הגיעו מחופשים והשמחה רבתה, במשך הארוע חולקו לילדים פרסים והפתעות,
הפתעה ציפתה לילדים כאשר נכנס קוסם, הקוסם ריתק את הילדים במשך שעה ארוכה בלהטוטיו הרבים,
לאירוע הגיע יו"ר הצלה גליל ר' נחי קליין ומתנדבי הצלה גליל מהסניפים צפת טבריה ר"פ וחצור ומרום הגליל
בין המשתתפים היה גם מנהל מד"א אזור ירדן מר אלי פרץ וכן עובדים ומתנדבים מתחנת טבריה.
|
|