בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

אַ טישו

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/3/2004 08:59 לינק ישיר 
אַ טישו

אַ טישו!
צו זינגן צו דער ניגון פֿון עננו

אַ טישו, אַ טישו, איך בעט אײַך מיט רחמנות אַ טישו
אַ טישו, אַ טישו, ס'מוז נישט זײַן אַ קלינעקס אַבי אַ טישו
אַ טישו אױ װײַ, ס'קען נאָר זײַן אַ 3-פּלײַ
אַ טישו אַ טישו אַ טישו

אַ טישו אַ טישו ס'איז אַזױ װי זאַלץ־װאַסער בײַ דער קערה
אַ טישו אַ טישו ס'װערט מיר פֿאַרחזרט דער מאַסקאַראַ
אַ טישו אַ טישו אױ ליפּסטיק אױף אַ טישו 'זנישט אַ מעלה (און גאָר אַ שאלה)
אַ טישו אַ טישו אַ טישו

אַ טישו מי גלה לבני זה הרז אַ טישו
אַז אַ ניגון קען מאַכן ס'זאָל רינען פֿון דער נאָז אױ אַ טישו
אױ אַ טישו אױ אַ טישו

אַ טישו קוקט! ס'װײנען אַלע אימהות אַ טישו
איבער אַ ניגון װאָס איז מוקצה מחמת דמעות אױ אַ טישו
אַ טישו אַ טישו אַ טישו


אַ טישו אַ טישו װער װאָלט געגלײבט אַז ס'זאָל אַזױנס װערן
אַ טישו אַ טישו אַז פֿון אַ ניגון װאָס לאָזט זיך קױם הערן
אַ טישו אַ טישו זאָל װערן משיב הנאָז ומוריד הטרערן
אַ טישו אַ טישו אַ טישו

אַ טישו אַ טישו יהי רצון שתשים דמעותײַ
אַ טישו אַ טישו שענק מיך נאָך טרערן אױ װײַ
אַ טישו אַ טישו כאָטש דער ניגון איז הלוך ילך ובױך־װײַ
אַ טישו אַ טישו אַ טישו

אַ טישו ס'איז געבליבן נאָך אײן טרער אַ טישו
אַ טישו אױ די פּושקע'ס אינגאַנצן לער אױ אַ טישו
אױ אַ טישו אױ אַ טישו

אַ טישו זאָל אונדז גאָט שענקן אַ פּאָר גוטע בדחנים אַ טישו
און ס'זאָל מקויים װערן ומחה ה' דמעה מעל כּל פּנים אױ אַ טישו
אַ טישו אַ טישו אַ טישו

נכתב על ידי קטלא קניא



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/3/2004 04:25 לינק ישיר 

קנאקער איך געדענק נאך דיין פורים תורה אז קטלא קניא איז א תלמיד חכם פון חדשות נו יארק ,
וואס זאל איך דיר זאגען איך זיך זיין תורה אין זיין חכמה אין איך טרעף נישט מער ווי א אידישיסטישע WANABEE

אויך מיר א מבין



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/3/2004 03:26 לינק ישיר 

עננו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/3/2004 03:24 לינק ישיר 

is this supposed to be a song? which song is it than?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/3/2004 03:17 לינק ישיר 

He doesn;t need attention, he is a guen adir and a chuchem mifleg



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2004 11:25 לינק ישיר 

בארא-פארק, קטלא-קניא דארף אביסל אטענטשען ס'דארף נישט שטימען



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/3/2004 03:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

זיי נישט ברוגז, אבער די poem איז בלי טעם. אפשר האב איך נישט ליב דיין style אין poetry אבער פונדעסוועגען טי איך דיר בייליגען א tissue.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > אַ טישו
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext