| נשלח ב-9/3/2004 13:30 |
|
| |
סקר - לכמה קריאות יצאתם אתמול?
המירס לא הפסיק לדבר, הביפר לא הפסיק לצפצף, הסירנות ברחוב נשמעו כאילו היה פיגוע, והמון אורות אדומים מהבהבים...
מקרה אחרי מקרה, דינמיות, מכות, שיכורים.
האנדרנלין זורם במהירות.
אקשן אמיתי.
בואו נעשה בינכם סקר/תחרות - לכמה קריאות יצאתם אתמול??
|
|
|
|
| נשלח ב-9/3/2004 13:43 |
|
| |
אני יצאתי ל - 5 מקרים.
|
|
|
|
| נשלח ב-9/3/2004 16:09 |
|
| |
אני הייתי בפורים בב"ב ,ויצאתי ל 8 מקרים , ולמחרת בי-ם יצאתי 4 קריאות
היה פשוט בלגן ,
מה שכן וזה בעיה גדולה , בפורים אתה יכול להפעיל סירנה ולא יעזור כלום כיוון שכל הרכבים של השנוררים מתקינים סירנות וצופרים , ואף אחד לא יודע האם אתה הצלה או שנורר ... ולכן צפצף עד מחר , לא יזוזו ולא יפנו מקום , ואפי אם רואים שעל רכבך יש שלטים מדבקות וכו' אבל עשר רכבים לפניך לא רואים ובדיוק שם החליט מאן דאו לעצור ולרקוד על גג הרכב ,
תוקן על ידי - מיקי_מאוס - 09/03/2004 16:12:50
|
|
|
|
| נשלח ב-10/3/2004 19:00 |
|
| |
ולמה לא תצא לקריאות בשאר הארץ אולי בנתניה?
|
|
|
|
| נשלח ב-11/3/2004 15:24 |
|
| |
לא יכולת להגיד שאתה נמצא בירושלים? 
|
|
|
|
| נשלח ב-15/3/2004 11:49 |
|
| |
כיוון שהיו לי הופעות בפורים גם בירושלים וגם בב"ב , לא הייתי בנתניה , אבל על תדאגו החברה עבדו מצוין , הוצאתי כוננים לאבטוח בפורים בלילה , וכן יצאו להמון קריאות ,
שירה לא הייתי בפורים ביום בי-ם אלא הגעתי בלילה להופעה , ותוך כדי היו אירועים בסביבה , אוקיי ,
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|