ברכת חג פורים שמח למשתתפי הפורום........
חג שמח חברים.....
מה רע להמשיך קצת עם ה"ונהפוכו" הזה?...
חברים רק מילה טובה למאות החברים על כך שלמרות החג המשפחתי שעבר עליהם ף יצאו לעשרות מקרים בכל רחבי העיר.
בסיומו של יום הפורים היו כ120 קריאות למתנדבים שזה שיא .
חברים אין כמוכם!!
רווח והצלה יעמוד ליהודים!!!
      
|