בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בשעה טובה ומוצלחת...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/3/2004 13:31 לינק ישיר 
בשעה טובה ומוצלחת...

בשעה טובה מד"א מתחיל לעשות סדר בעניינים, היום יצא ביפר ע"י אבי חובב לכל מי שלא הגיש דו"ח פעילות חודשי לגדוד הכוננים, אם עד יום ראשון בשעה 22:00 הכונן לא ימציא את הדו"ח הנ"ל, הוא יגרע מגדוד הכוננים וציודו ילקח ממנו.

אולי ככה ירענן מד"א את כוחותיו, ולא ישאיר כוננים חדשים ללא ביפרים כאשר ישנם כוננים שהביפר בשבילם הוא כמו "חדשות ערוץ 2" צמוד למכנס... והפעילות האמיתית מהם והלאה...!
הכאב נובע בגלל שעד היום לי אין ביפר, אבל לפחות ציוד יש לי. אני מכיר כאלה שיש להם מספר כונן אבל לא ציוד ובטח לא ביפר...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בשעה טובה ומוצלחת...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext