|
|
| נשלח ב-15/3/2004 13:48 |
|
| |
+ קליפ ליסט / אפדעיט +
די קומענדיגע קליפס זענען ארויף געלייגט געווארן פרייטיג פר' כי-תשא יט אדר תשס"ד (12/03/04)
שמחת תנאים ב'בית סאטמאר (ארונים)
פורים אין קרית יואל (ארונים)
קומזיץ אין בארא פארק ליל שישי פר' כי-תשא
==========
זונטאג פר' ויקהל-פקודי כא אדר תשס"ד (14/03/04)
שמחת פורים ב'בית מונקאטש בארא פארק תשס"ד
|
|
|
|
| נשלח ב-20/5/2004 00:39 |
|
| |
ביעור שייטלעך אין וויליאמסבורג
די קליפ איז אויף א FLASH EXE פייל, עס נעמט זייער לאנג אראפצונעמען ווייל ס'איז קלאז טו 50MB
|
|
|
|
| נשלח ב-12/4/2004 00:40 |
|
| |
ערב שביעי של פסח ה' בעומר תשס"ד (April/11/04)
די חוה"מ סירקוס אין מעדיסאן סקווער גארדען (מנהעטען)
|
|
|
|
| נשלח ב-6/4/2004 00:09 |
|
| |
ערב פסח תשס"ד, (April 5/04)
שריפת חמץ אין הויף פון סאטמאר ביהמ"ד 53 בארא פארק.
שריפת חמץ פון רב הצעיר ד'באבוב שליט"א 15/48 בארא פארק.
|
|
|
|
| נשלח ב-5/4/2004 10:06 |
|
| |
ליל בדיקת חמץ - ערב פסח תשס"ד (April 5/04)
א ניגון וואס אונזער ליפא'לע האט געמאכט ספעציעל פאר די מצווה טאנץ פון ר' מיכאל שניצלער'ס טאכטער'ס חתונה מאנטיג פר' צו.
צו הערן דעם ניגון דארף מען גיין צו די לינק וואס שטייט אויבן פאר ניגונים.
קיינער האט נאכנישט דעם ניגון נאר די משפ'.
|
|
|
|
| נשלח ב-29/3/2004 10:08 |
|
| |
מאנטיג פר' צו ז' ניסן תשס"ד (March 29/04)
כ"ק אדמו"ר מ'ניקלשבורג שליט"א ביי זיין זון'ס חתונה.
|
|
|
|
| נשלח ב-24/3/2004 21:43 |
|
| |
מיטוואך פר' ויקרא ב' ניסן תשס"ד (March 24/04)
רב הצעיר ד'באבוב שליט"א ביי א שמחת תנאים זונטיג נאכט.
ארויף געלייגט מיטן רשות פון בעל שמחה.
|
|
|
|
| נשלח ב-23/3/2004 08:32 |
|
| |
מען עפנט נישט די פיילס דירעקט דורך די סייט. מען דארף עס דאונלאודן קודם.
צו דאונלאודן די פיילס קליקט נישט דירעקט אויף די פיילס ווייל עס וועט זיך דאונלאודן די נישט ריכטיגע פייל, נאר איר האט איינס פון די צוויי ברירות.
איינס: מאכט א טשעק נעבן יעדע קליפ וואס איר ווילט דאונלאודן און דרוקט דאונלאוד
צוויי: דרוקט די רעכטע מייז באטאן אויף די קליפ וואס איר ווילט דאונלאודן, און דרוקט סעיוו טארגעט עס און דאן דאונלאודט די פייל
|
|
|
|
| נשלח ב-23/3/2004 08:00 |
|
| |
by me too
i cant make it work
it says file not recognized
anybody help please
|
|
|
|
| נשלח ב-23/3/2004 06:59 |
|
| |
אזוי ווי ס'איז דא זייער אסאך קאמפליענס וועגן דעם האב איך מחליט געווען אז ס'לוינט זיך נישט, און איך גיי אלעס אויסמעקן, ווער ס'וויל קען נאך אראפ נעמען וואס ער וויל ביז מארגן צופרי מארטש 23, און ענדערש נוצן פאר מער אינטרעסאנטערע זאכן וואס אנדערע מיני מענטשן האבן ליב.
|
|
|
|
| נשלח ב-22/3/2004 21:26 |
|
| |
איך פארשטיי נישט, ביי ענק עפענט זיך דאס אויף?
ביי מיר שטייט IT DOSENT RECONIZE THE FILE
|
|
|
|
| נשלח ב-22/3/2004 21:13 |
|
| |
אדער save target as
|
|
|
|
| נשלח ב-22/3/2004 21:04 |
|
| |
טריי צו מאכן רייט קליק OPEN WITH
|
|
|
|
| נשלח ב-22/3/2004 20:41 |
|
| |
איך האב קוויק טיים אין איך האב ווינדאוס מודיע פליעיר אין איך קען דאס נישט אויפעפענען פארוואס?
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|