שוב החייאה מוצלחת הפעם.... ברמות.
בשעה 23.52 מוקד ירושלים שלח ביפר רח' טללים בת 75 מחוסרת הכרה.
אלי פולק יצא במהירות למקום ודיווח למוקד על החייאה.
לאחר שהתחיל בהחייאה הצטרף אליו יוסף אורלוב ויחד ביצעו הנשמות ועיסוים.
הנט"ן עם יוני הראל, דן פרחי ויענקי ארליך המשיכו עם תרופות וכו' והגב' החזירה דופק.
לאחר סיטורציה 100 ולח"ד 140/70 הוחלט על פינוי לבית החולים.
הפינוי היה קשה כיוון שמדובר בקומה חמישית עם מדרגות קשות ועדיין מבצעים הנשמות.
במאמץ משותף של כל הצוות יחד עם זאבי סופר פונתה האשה להר הצופים.
רפואה שלמה
|
|