בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

*בסערת תימן*, תגובה למשמיצים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/3/2004 05:56 לינק ישיר 
*בסערת תימן*, תגובה למשמיצים.




*בסערת תימן!*

תגובה על ההשמצה וההכפשה נגד סאטמאר, ע"י התקשורת החילונית וכמה תומכיהם ציונים דלי"ם וחרדלי"ם בפורום חדרי חרדים.


הקדמה.
האמת, לא הייתי צריך לענות למשמיצים למיניהם. לדעתי אלו שהגיבו כאן "באהבת ישראל" המופרזת שלהם, דעתם על סאטמאר היתה בדיוק אותו דעה גם קודם לכן .(זאת אומרת שגם בלי הסרט הזה הם היו אומרים לך שאנשי סאטמאר הם "חיית אדם" ו"קרימינלים" וכד' וכד'.) הם פשוט חיכו להזדמנות מתאימה שיכלו לגלות את גודל " האהבת ישראל" שצפון בלבם ולהוציא את הארס והרעל שלהם ברבים.
גם אותו אחד שקורה לעצמו היימיש החליט אחרי הפגישה עם התימני התמים (עם הטלפון המשוכלל..)שהסיפור הוא 100% אמיתי!
כמובן בלי לבדוק את דברי הצד השני, והוא כמובן מוסיף בנשימה אחת שהוא חלילה לא שונא את סאטמאר....

לאנשים מהסוג הנ"ל וכד' אין בכלל טעם לנסות להסביר את הצד השני של הסיפור, אנשים מהסוג הנ"ל בדרך כלל לא אוהבים שמישהו מגיע באמצע עם העובדות הנכונות וטורף להם את הקלפים והורס להם במחי מקלדת את מגדל השנאה שבנו.

אז נשאיר אותם להתבסס באמונתם העיוורת בתקשורת החילונית, ובשינאתם העזה ל"סאטמאר",נרגיע אותם ונספר להם שהם נמצאים בחברה יפה ומכובדת ונברך אותם בברכת "WELCOME TO THE CLUB". =============================================
*למען אחיי ורעי אדברה נא!*
אחיי החרדים.

לכאורה לא הייתי צריך בכלל לבוא ולהתגונן על ההשמצות הזולות האלה , הרי אנחנו יודעים עד היכן מגיע אמינות התקשורת החילונית בכלל וכשמדובר בחרדים בפרט, אבל בכל זאת אני יביא לכם כאן את הסיפור מהצד השני(החרדי)

לכאורה מצידי הייתי שם פס על כל ההשמצות האלה, פשוט,
כי כחסיד סאטמאר אני מחוסן ומחושל מהשמצות ציוניסטיות נגד החסידות שלי ואנ"ש. ולהפך! זה סימן טוב בשבילנו כשהציונים וכד' תוקפים ומשמיצים אותנו.

ותשמעו סיפור: כשסיפרו פעם למרן בעל ויואל משה זצ"ל שהציונים **"* תוקפים אותו ומשמיצים אותו בכל מיני השמצות בעיתוניהם מעשה יום ביומו, הרבי חייך והאירו פניו הקדושות וסיפר עובדה שהיה אצל הרה"ק מציעשינוב זצ"ל: רבי שמחה ישכר בער הלברשטאם זצ"ל אדמו"ר מציעשינוב בעל דברי שמחה, היה ידוע כאחד מגדולי הלוחמים נגד הציונות והמזרחי **"*. וכמובן מאליו הוא היה נמרח כל יום בהשמצות וגידופים בעיתונות הציונית, והוא היה אומר ע"ז: אם עובר יום אחד שהציונים לא כתבו נגדי, אז אני צריך להרהר בתשובה ולפשפש במעשי!

מורי ורבותי.
בדיוק אותו הדבר הוא איתנו חסידי סאטמאר ואנשי העדה ונטו"ק הי"ו!
ברגע שהציונים לא יכתבו נגדנו,אז נדע שנפל דבר בישראל ואנו צריכים לפשפש במעשינו!
אם הציונים כבר לא ישנאו אותנו ח"ו (בבחינת צופה רשע לצדיק ומבקש וגו') אז נדע שח"ו נגמרה המלחמה בעמלק הציוני כשידם של הציונים הוא על העליונה !
דרך אבותנו בידינו ללחום בעמלק מדור דור בלי שום פשרות, וברגע שעמלק לא מחרף ומגדף אותנו, אז תדעו שאין כבר "סאטמאר" וכד'!, לכן, זהו שמחתנו! זהו גאוותנו! כשהחזיר מרקיע ברגליו נגדנו וצועק לעברינו טמא טמא ואנחנו כקוץ בעיני השטן, זהו סימן הכשרות שלנו!

איי תשאלו אותי, אם כן למה אני בא להתגונן ולהפריך אותם? איפה ההגיון שאני בעצמי ישבית את השמחה של קהלתי..?
אמת! א גוטע קשיא... אבל לפעמים ההכרח לא יגונה, כי אין דינו של השמצה והסתה זו כדינו של שאר ההשמצות וההסתות , ואני תיכף יסביר לכם את ההבדל.

הרי הרבה אנשים חרדים זכו וראו את הסרט הזה. (שזכה לקבל פירסום באשכול נפרד בח"ח) עכשיו, מטבע הדברים ברור שבסרט הזה אצל הרבה אנשים הרגש גבר על השכל.

כהורים לילדים ברור שאם רואים בסרט הורים לילדים שצועקים תחזירו לנו את הילדים שלנו, אז אוטומטית הסימפטיה נתונה לצד ההורים, בלי לחשוב כלל אם יש בכלל צד שני בסיפור הזה, ומהו.

ברור שכל בר רגש קיבל צביטה בלב כשהוא צפה בסרט וראה איך שהטרקטור כורה בחשכת לילה קבר לילדה קטנה כשברקע נשמע רקע מוזיקלי עצוב ודראמטי. ברור ושקוף למי נתונה הסימפטיה.

אין ספק שהלב כואב כשרואים אמא שבוכה על שהפרידו אותה מילדיה, וברור למי נתונה הסימפטיה.

כשרואים יהודי ומשפחתו שצריכים לברוח באישן ליל כמו במבצע צבאי, והכל מפחד גונבי הילדים שלו (ועוד סאטמארים, שבלאו הכי הם אהבת הקהל...), אז זאת בכלל לא שאלה מי הוא הרשע בסיפור הזה.

לכן החלטתי לבדוק את הסיפור הזה בעצמי, כי בניגוד לשאר אנשים מסוימים כאן, אני פיקפקתי באמינות הסרט של הבמאי החילוני, ופשוט לא רציתי להאמין שיש יהודים חרדים שמסוגלים לעשות דברים שפלים כאלה.

והנה הוגד לך הדבר, והלכת וחקרת היטב אם נכון הדבר!
הלכתי ובדקתי את הסיפור, הצלבתי שלוש מקורות שונים, וכולן סיפרו לי אותו סיפור, דיברתי עם אחד מראשי העסקנים בקרית יואל, והצלבתי את הגירסא שלו עם שני חברים שלי שגרו בזמן ההוא בקרית יואל, וכולם בלשון אחד סיפרו!.



--------------------------------------------------------------------------------

שיחה שניהלתי עם אחד העסקנים הגדולים למען יהודי תימן

הצגתי להעסקן מקרית יואל קצת שאלות בנושא יהודי תימן.

ש- הציונים טוענים שאתם משכנעים וכופים על יהודי תימן לעשות עליה לארה"ב,האם זה נכון?

ת-: אנחנו לא מכריחים אף אחד להגר לארה"ב, 1- אי אפשר להכריח בן אדם להגר למדינה אחרת, 2- אין לנו שום אינטרעס שהם יבאו לאמריקה (סאטמאר לא במצב כל כך קשה שהיא צריכה לייבא חסידים מתימן...), אנחנו עוזרים להם שם בתימן, אנחנו שולחים להם כל חודש כסף להחזקת המוסדות, שיפצנו להם את המיקוואות ובתי מדרשים וכד' ואנו תומכים חודשית במשפחות הנצרכים.

ש-אז מי בכל זאת מגיע לכאן?

ת- יש שם אנשים שמאוד מפצירים בנו שנעזור להם להגר לארה"ב, ואם אנחנו יכולים אנחנו עוזרים להם, אבל לא תמיד הדבר מצליח לנו.

ש- אבל אם מישהו מיהודי תימן רוצה לעלות לארץ ישראל, אתם מונעים ממנו את העליה?

ת- כבר אמרתי לך, אי אפשר למנוע או להכריח אף אחד. אבל אם מישהו רוצה לעלות לאר"י בלחץ הסוכנות הציונית, אנו מסבירים לו את הסכנה הרוחנית שמצפה לו שם וכד'

ש- אז אתם בכלל לא מתעסקים בלהביא יהודים מתימן לארה"ב?

ת- הדבר נכון לגבי המבוגרים או מי שכבר התחתן . משא"כ הבחורים אנחנו כן מביאים לכאן,(לפי בקשת ההורים, ומרצונם הטוב) כי אין שם ישיבות, וכאן אנחנו מלמדים אותם שחיטה וסופרות סת"ם ושאר עבודת כלי קודש, ואחרי הלימודים הם חוזרים לתימן, והם יהיו אי"ה דור העתיד של יהודות תימן.

ש-הציונים מאשימים אתכם שאתם כופים על התימנים לוותר על תרבתם ושפתם וכד'

ת- שטויות, פשוט אין כאן ישיבות תימניות חרדיות, לכן אנחנו מכניסים אותם לישיבות אשכנזיות, ולאוו דווקא סאטמאריות, למשל בישיבה של נייטרא קשוי ועוד. המעניין הוא, שאם לא היינו מכניסים אותם לישיבות האשכנזיות הם היו מאשימים אותנו בגזענות.... אגב, גם הספרדים שמגיעים מארגנטינה לומדים בישיבות סאטמאר, ואף אחד לא כופה עליהם לשנות ממנהגם ותרבתם, ואפילו נבנה להם במיוחד ע"י קהל יטב לב דסאטמאר דקרית יואל, בית המדרש גדול ומפאור שהם מתפללים שם בנוסח ובמנהגים שלהם, בקיצור, כשם שלא כיפינו שום שינוי תרבותי וכד' על יהדות ספרד בקרית יואל, אותו הדבר הוא עם יהדות תימן.

ש-כמה משפחות כבר הגיעו מתימן?

ת- בערך 50 משפחות, חציים הגיעו לארה"ב, וחציים בערך היגרו לבריטניה.

ש- נגיד שמישהו הגיע לכאן, והוא לא מתאקלם כאן כמו שצריך, והוא רוצה לחזור לתימן, האם אתם מונעים את זה ממנו?

ת- לא, מי שרוצה לעזוב יכול לעזוב.

ש- ואם מישהו רוצה לעלות מכאן לאר"י?

ת- הרשות בידו! אנחנו לא מכריחים אף אחד להישאר כאן,מי שרוצה לעזוב יכול לעזוב. אנחנו לא מתעסקים בהגירה ובעליה, אנחנו אירגון שמנסה לעזור להם בכל מקום שהם מבקשים וצריכים עזרה, אנחנו אפילו עוזרים לתימנים שעלו לאר"י (עיין בתגובה שלי, מצד שני "מלאך רע בעל כורחו יענה אמן",SAMMY )

ש- כבר היה לכם מקרה שמישהו שינה את דעתו ורצה לחזור?

ת- כן,בהחלט, היו כאן כמה משפחות שלא התאקלמו יפה וחזרו לתימן. היו אפילו כמה שעלו לארץ ישראל. והיה לנו אחד שהיגר מכאן ללונדון. קרוב ל20 משפחות נשארו כאן, וככל הנראה הם מאושרים כאן.
[חשוב לציין. שהיו גם 4 משפחות שחזרו מאר"י לתימן]

אגב.
השבוע הבחנתי בעיתונות הסאטמארית פה בארה"ב מודעה ובקשה של "מפעל חסדים טובים" "עזר ליהדות תימן" שהם מבקשים מהציבור לתרום למען מפעל "קמחא דפסחא ליהדות תימן"( המודעה היא בלי תמונות הילדים, ...).וכמו"כ שלחו להם על פורים סכומים נכבדים כמשלוח מנות ומתונות לאביונים.
ואחד העסקנים הסביר לי את נחיצות העניין: שצריכים להבין, שבתימן בניגוד לאיזורים יהודיים אחרים בעולם, אין אירגוני הצדקה וחסד וקמחא דפסחא שאנו מכירים, שם בתימןאם למישהו אין כסף לצורכי היו"ט, אז פירוש הדבר הוא שהוא ומשפחתו נשארים רעבים ! פשוטו כמשמעו! אבל כמובן שעל זה לא יעשו סרט...

* הסיפור של יחייא * הצד החרדי בסיפור הזה!


ש-יחייא מתלונן ששיכנעתם אותו לעלות לארה"ב?

ת- לא נכון, דין יחייא כשאר יהודי תימן,וכמו שהסברתי לך קודם אנחנו בכלל לא מעוניינים או מחפשים שהם יבאו לכאן,אין זה בכלל המטרה שלנו, נקודה. רק שיש שם אנשים בעיקר מהצעירים שמאוד משתוקקים להגר ל"אמריקה",והם מבקשים מאיתנו שנעזור להם להגיע לפה,לאותם אנשים אנחנו מנסים ומשתדלים לעזור. ממה שזכור לי, יחייא מאוד הפציר בנו שוב ושוב שנביא אותו לאמריקה.

ש- החיים שלו כאן באמת היו כ"כ קשים? לפי הכתבות בתקשורת הציונית אתם נאשמים שעשיתם מהתימנים שואבי מים וחוטבי עצים...?!

ת-חחח(צוחק)יחייא כמו הרבה אברכים מאנ"ש עסק לפרנסתו כנהג קאר סרוויס, ולפי כמה שידוע לי, וידוע לי! הוא השתכר לגמרי לא רע, אגב, הוא קנה כאן שני מכוניות מפוארות והוא העביר את זה לתימן...

ש- בקיצור, אולי אתה יכול לספר לי בדיוק את הסיפור שהיה?

ת- בסדר.
(אני שמעתי ממנו הרבה דברים שיש בהם משום צניעת הפרט, ולכן אני יקצר בזה עד כמה שאפשר ואני ינסה לדבר ברמוזים ודי לחכימא )

יחייא התחתן עם אשתו לאוזה בגיל צעיר מאוד, אשתו בסך הכל היתה בת 15 כשהיא התחתנה, ובגיל 23 כבר היתה לה 6 ילדים!

יחייא כמעט שלא היה בבית וד"ל ואכמ"ל, והיא נפלה תחת העול הכבד של גידול הילדים, וכנראה מרוב העומס, היא קיבלה התקפת עצבים רח"ל.ויום אחד כשהילדה הקטנה הדייה לא רצתה לאכול, האמא (ואני לא מזלזל בה ח"ו, אף אחד לא חסין ממחלת עצבים, וזה קורה במשפחות הכי יפות. אני בא כאן לספר לכם את העובדות, ואלו הן) היא הרביצה לה עם מקל, הילדה איבדה את ההכרה, וההצלה הכניסו אותה לבית החולים כשהיא היתה בלי הכרה, האמא מצידה טענה שהילדה נפלה מהכיסא.

כמו כל מקרה אחר שילדים קטנים מעורבים בו, מיד מזעיק בית החולים את רשויות הרווחה וגורמי הסעד לבדוק את המקרה, אם לא היתה התעללות בילד וכד'.( חשוב לציין, שרשויות הרווחה וגורמי הסעד מאוד מחמירים וקפדנים כאן בדברים האלה, ואני מכיר שני משפחות אמידות ויפות מב"פ שגורמי הסעד לקחו מהם הילדים לזמן מה אחרי שהם נכוו במים חמים, SAMMY)
הילדה נבדקה, וגורמי הסעד הגיעו למסקנא שהאם לא כשירה לגדל את הילדים וד"ל, ועוד האשימו אותה ברשלנות והתעללות בילדה\ ילדיה ועצרו אותה!

דבר ראשון, הצליחו עסקני סאטמאר לאסוף הסכום של 100.000 $ כדי להוציא אותה בערבות! הסכום הגדול הזה נתרם כולו ע"י הרה"ח ר' שלמה מיכאל רוזנער הי"ו מקרית יואל (שהיה הראש הקהל הראשון בקרית יואל, אגב, שאלתי היום את בנו בבית המדרש אם זה נכון, והוא אישר לי את כל הסיפור. SAMMY)

דבר שני נכנסו עסקני סאטמאר בעובי הקורה לוודא שרשויות הרווחה וגורמי הסעד לא יעבירו את הילדים למשפחות אומנות של גוים וכד' אלא למשפחות חסידיות שגרים קרוב להורים.

הילדים הוכנסו לבתים חרדים בצו בית המשפט.

שאלתי את העסקן: בסרט רואים שהוא ברח באמצע הלילה בעזרת הציונים, האם עד כדי כך מנעתם ממנו את היציאה שהוא היה צריך לברוח ככה באישן לילה כמו גנב ובמבצע דרמטי?

ת- אל תדאג, הוא לא ברח ככה בגלל הסאטמארים, הוא היה צריך לברוח ככה באופן חשאי ובלתי ליגאלי כי אשתו היתה מבוקשת ע"י רשויות החוק בארה"ב עקב האשמה של התעללות בילדים, וציפה לה כלא!

ש- אז למה עכשיו כשהוא כבר נמצא בארץ ישראל, לא מעבירים לו ת-ילדים?

ת- הילדים לא יכולים לעזוב את ארה"ב, כי הם ילדי ארה"ב והם נתונים תחת רשותם ופיקוחם של הרשויות הסעד והרווחה של ממשלת ארה"ב.

ש- היכן נמצא קברה של הילדה?

ת- בבית החיים של קהילת בני יואל בקרית יואל.

ש- תגיד, מה לדעתך גרם לו ליחייא להשמיץ ככה את העסקנים שעשו כה רבות למענו?

ת- כפי שידוע לנו ממקורותנו הוא קיבל מתן שכרה בצידה סכום הגון עבור הסכמתו לשיתוף פעולה גמור בסרט הזאת, ואגב, גם לדודו שעדיין גר בקרית יואל הובטח סכום כסף גדול אם הוא יסכים לשתף פעולה עם מפיקי הסרט, והוא דחה אותם על הסף.

ש- ומי לדעתך עומד מאחורי הפקת הסרט הזאת?

ת- הסכנות הציונית! אתה צריך להבין, שאנחנו הורסים להם את כל העבודה וההשקעה שהם מכניסים ביהודי תימן, אנחנו באים ואומרים ומזהירים את יהודי תימן מהמלכודת הציונית המנוח בפתחם, אנחנו מספרים להם קצת היסטוריה מהשמד הרוחני שעבר על אלפי יהודים מיהדות המזרח ע"י הציונים,ואנו מזהירים אותם על שפל המצב הרוחני המצפה להם באר"י, אז פשוט הדבר שהציונים מנסים להתנקם בנו ולהשמיץ אותנו שאין אנו יותר טובים מהם, וגם אנחנו כמוהם גונבים ילדים מהוריהם... ואח"כ הם באים עם הסרט הזה ליהודי תימן, ומציגים להם באור שלילי את הסאטמארים...

ש- הסרט הזה יעצור אתכם לבדיקה ולחשבון נפש? האם זה שווה כל העמלה הזאת למען ילדי תימן כשזה מה שאתם מקבלים בתמורה?

ת- חס ושלום! חס ושלום! הרי זהו בדיוק מטרת הסרט, זהו בדיוק מטרת ה"סוכנות הציונית"! הם רוצים לעצור אותנו, ולהפך, אנחנו רק נגביר את הפעיליות שלנו בקרב יהדות תימן כמו עד עכשיו רק ביתר שאת וביתר עוז וזהו תהיה אי"ה התשובה הכי טובה והולמת למרשעי הברית.

ש- תשמע, בכל זאת זה לא נעים שמישהו שעזרתם לו כל כך, עושה יד אחד עם המרשעי ברית ומשמיץ אתכם באשמות כה חמורים.

ת- אני שוב חוזר ואומר, שום דבר לא יעצור אותנו! העסקנים שלנו ימשיכו לפעול בקרב יהודי תימן בחירוף נפש ותוך סכנת חיים מוחשית מהצד הישמאלי ומהצד הציוני וד"ל.
כנגד אותו יחייא יש מאה משפחות בתימן (חוץ מהמשפחות שכבר יצאו משם) שזועקים לעזרה, וחוץ מהאירגון שלנו אף אחד לא עוזר להם, ואתה צריך לשמוע מהם את הדברי השבח שלהם אל אירגוננו.


בקיצור,
זהו הסיפור ששמעתי מהעסקן הדגול ("חיית אדם"... שכפי שהעידו לי כמה מידידי מדובר באברך יר"ש ונעים הליכות, שכל מגמתו הוא לדואג לשלומם ורחוותם של יהדות תימן)ודאגתי לברר את הסיפור מעוד כמה מקורות, ומכולם שמעתי אותו סיפור.
עכשיו, הרשות נתונה בידכם, מי שרוצה להאמין למפיקי הסרט, לבריאות...ומי שרוצה להאמין לעסקנים חרדים שכל מגמתם לש"ש שיאמין להם.







--------------------------------------------------------------------------------



במהלך הקריאה בכתבות והתגובות על הסרט, צצו במוחי כמה שאלות, וכמה תגובות חכמלוגיות ומלאים ארס צדו את עיני . וברשותכם אשתף אתכם בכמה מהם.

אנו קוראים שוב ושוב על עשרות ילדים שנתקו מהוריהם!

השאלה שלי הוא: בשנת תשי"ז כשפרשת יוסל'ה שוכמאכער הסעירה את העולם היהודי, ציוה ראש ממשלת הכופרים דאז דוד בן גוריון **"* על ראש השב"כ דאז איסר הראל, להתפנות מיד מכל עסקיו, לשים הכל בצד, ושהוא יתמסר אך ורק לדבר אחת, והוא למצוא את יוסל'ה בכל מחיר!

השאלה היא: הרי פה לא מדובר ביוסל'ה אחד! כי אם בעשרות ילדים! והמדינה שותקת?!



איפה ממשלת ישראל?
איפה השב"כ?
איפה חברי הכנסת של המפד"ל?
איפה רשויות החוק של ישראל?
איפה משטרת ישראל?
איפה התקשורת הישראלית?
איפה הרבנות הראשית שתגזור תענית ציבור להעביר את רוע הגזירה?

איפה מפיקי הסרט שלא הכניסו את שאר עשרות הילדים לסרט?
איפה ההפגנות ההמוניות בעד החזרת הילדים האלה להוריהם?
איפה עוזי משולם?
איפה כל הנ"ל בארה"ב?
ובעיקר איפה כל העשרות הילדים הללו...?!

היימיש (שראה את הסרט בערוץ 2 ביחד עם חילונים, ופגש את התימני התמים עם הטלפון המשוכלל... והחליט על סמך זה שהסיפור אמיתי במאה אחוז, ושח"ו לא תחשדו בו שהוא שונא את סאטמאר...ח"ו, הוא אפילו אוהב אותם...)

היימיש כותב:והוא מגלה שאין קבר ואין נעלים, וביתו קבורה בביזיון גמור!

היימיש. אם אין קבר אז איך היא נקברה בביזיון גמור?

אם שמתם לב, ליבו של היימיש נתונה על יחייא ועל מאות יהודים תמימים כמהו שנפלו בשבי הסאטמארים ונתרו חסרי אונים וכד'.
היימיש היקר והחביב, אני לא רוצה להטריח אותך, לכן לא אבקש ממך את רשימת המאות יהודים תמימים הנ"ל, אבל בכל זאת, אולי תתרום לנו כמה שמות?! לא מאות, רק כמה שמות!

היימיש כותב: למרות שלא ביררתי יותר מדי את אבל זה די אפשרי, ויתכן שיש בחסידות סאטמאר עובדות סוציאליות ממשלתיות, באמתלא כדי לטפל בענינים הפנימיים של קהילת סאטמאר...וגו'
חחחח היימיש, קודם כל תודה על המחמאה שיש בחסידות סאטמאר "עובדות סוציאליות".
שנית, אתה באמת חושב שרשויות הרווחה בארה"ב מתנהלת כוועד הכפר בכפר חב"ד או בית חלקיה? אתה באמת כזה תמים או שגם אתה נהיית לי שחקן?

היימיש כותב: למרות שלא ביררתי יותר מדי את העניין וגו'.
ובלי בושה הוא מוסיף אחרי כמה דקות: הסיפור המזעזע הזה הוא נכון ב100% נקודה.
וזה למרות שהוא לא בירר יותר מדי את העניין!

אגב, היימיש הנ"ל התרגש כשמישהו כינה אותו ברי חמיש...חמיש קטן עליו!

ואותו משתלח "בעדה קדושה" בדברי נאצות וגידופים (אגב. כבר אחרי חמש דקות צפיה, הקללות התחילו להשפריץ ממנו) מסביר (בפורום אחר. הנשמות הטובות כבר דאגו לעדכן אותי..)למה זה סרט אמיתי: זה סרט שזכה בפרסים בינלאומים, (תחזיקו חזק) ואם זה לא היה נכון אנשי סאטמאר היו תובעים להשמיע את הצד האמיתי של הסיפור, {ע"כ דברי החכם הנ"ל}
חחחח, סאטמאר היתה תובעת....ממי בדיוק? מהציונים? מבית המשפט לצדק ...שלה? ואולי הם בכלל היו תובעים אותם בבית הדין הבינלאומי בהאג? תקראו שוב את דברי, שסאטמאר בניגוד לחוג אחרת שמנסה למצוא חן בעיני עוכרי ישראל, לא שמה פס על ההשמצות עליה.

אגב, אותו חכם שמלא שנאה למי שלא שייך לחוג שלו מוסיף נקודה חשובה: סאטמאר מעולם לא הסתירו את העובדה שהם חוטפים ילדים במטרה להצילם...אולי יואיל כבודו להציג על סמך מה כבודו הרקיח את "הנקודה החשובה" הזאת ?! וגם זה כנראה נכון, כי הרי סאטמאר לא תתבע אותו....

אני לא מאמין, שיש בתוכנו מישהו שחושד חלילה שמפיקי הסרט אמרו ליחייא איך להציג את הסיפור, ואיזה פוזה לעשות עכשיו, ואיזה פרצוף עכשיו, ח"ו הכל טבעי ואתונטי...

כאבא לילדים אני באמת מבין את הכאב שלו, אבל משום מה הוא בכלל לא נראה לי כזה תמים.

לא יעזור לנו שום דבר, [וכדברי רביה"ק זי"ע, מי שיש עליו את הפלעק (כתם) סאטמאר, לעולם לא ינקה! ועל זה גאוותנו!







תוקן על ידי - SAMMY - 22/03/2004 6:08:14



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2004 08:09 לינק ישיר 

כל הכבוד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > *בסערת תימן*, תגובה למשמיצים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext